Hubert oslavuje 200 rokov na trhu. Aké marketingové aktivity ste si pri tejto príležitosti naplánovali?
Vinárstvo HUBERT J.E. vzniklo už v roku 1825 ako prvé vinárstvo na svete vyrábajúce šumivé víno mimo Francúzska. Sme zároveň jednou z najstarších fungujúcich firiem na Slovensku a týchto 200 rokov nepretržitej výroby budeme oslavovať v rôznych podobách po celý rok 2025. Naše 200. Jubilée sme odštartovali 360° kampaňou už na začiatku roka a v spolupráci s reklamnou agentúrou Haward Group, produkčnou spoločnosťou Vrizzly a PR agentúrou PRimetime sme vniesli život našej histórii. Úlohou novej komunikačnej platformy nie je len oslava výročia vinárstva, ale do istej miery aj edukácia o histórii vinárstva a vyrozprávanie skutočného príbehu HUBERT J.E. Vinárstvo má za sebou viaceré významne míľniky, na ktoré by sme ako Slováci mali byť naozaj hrdí.
Aké online a offline kanály na to využijete?
Od februára sme spustili komunikáciu v televízii, online, OOH, aj na sociálnych sieťach a v PR komunikácii. Bolo veľmi náročné rozpovedať celý 200-ročný príbeh do pár sekúnd v televíznom spote, preto komunikujeme aj formou PR článkov a využijeme postupne aj priestor na sociálnych sieťach, kde zverejňujeme seriálový formát, aby sme postupne počas roku odhaľovali dôležitú časť histórie náš...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.