Hubert oslavuje 200 rokov na trhu. Aké marketingové aktivity ste si pri tejto príležitosti naplánovali?
Vinárstvo HUBERT J.E. vzniklo už v roku 1825 ako prvé vinárstvo na svete vyrábajúce šumivé víno mimo Francúzska. Sme zároveň jednou z najstarších fungujúcich firiem na Slovensku a týchto 200 rokov nepretržitej výroby budeme oslavovať v rôznych podobách po celý rok 2025. Naše 200. Jubilée sme odštartovali 360° kampaňou už na začiatku roka a v spolupráci s reklamnou agentúrou Haward Group, produkčnou spoločnosťou Vrizzly a PR agentúrou PRimetime sme vniesli život našej histórii. Úlohou novej komunikačnej platformy nie je len oslava výročia vinárstva, ale do istej miery aj edukácia o histórii vinárstva a vyrozprávanie skutočného príbehu HUBERT J.E. Vinárstvo má za sebou viaceré významne míľniky, na ktoré by sme ako Slováci mali byť naozaj hrdí.
Aké online a offline kanály na to využijete?
Od februára sme spustili komunikáciu v televízii, online, OOH, aj na sociálnych sieťach a v PR komunikácii. Bolo veľmi náročné rozpovedať celý 200-ročný príbeh do pár sekúnd v televíznom spote, preto komunikujeme aj formou PR článkov a využijeme postupne aj priestor na sociálnych sieťach, kde zverejňujeme seriálový formát, aby sme postupne počas roku odhaľovali dôležitú časť histórie náš...
Zostáva vám 85% na dočítanie.

