Agentúra TRIAD oznámila zmenu vo vedení. Novou Executive Directorkou sa stala od 1. júna tohto roka Anna Olvecká.
Stáva sa tak posilou vo vedení pre Managing Directorku Maru Mitlíkovú a Martina Wosku, Chief Creative & Strategy Officer-a a zároveň spolumajiteľa agentúry. Martin Woska sa k zmene vyjadruje s nadšením: "Páči sa mi Aničkina profesionálna aj ľudská DNA. Kampane pozná takpovediac z druhej strany, čo považujem za výhodu, ktorá pre nás bude veľkým prínosom. Je doma v digitálnom svete, médiá má v malíčku, klienti ju majú radi a ešte sa aj veľa smeje, takže si myslím, že do povestnej triadovskej kultúry krásne zapadne."
Anna Olvecká predtým pôsobila v mediálnych agentúrach, naposledy v pozícii Head of Client Service v online mediálnej agentúre Performics patriacej do skupiny Publicis. V marketingu pôsobí viac ako 15 rokov, počas ktorých si prešla viacerými pozíciami. Okrem prípravy a realizácii komunikačných stratégií na Slovensku i v zahraničí sa venuje aj analýze dát. Pôsobila v Zoznam.sk, Ringieri a Universal McCanne. Dôraz kladie na medziľudské vzťahy, osobný rozvoj a udržiavanie správnej miery work-life balance. Za najväčšiu pridanú hodnotu úspešnej firmy považuje ľudí.
„Som nesmierne rada, že som sa mohla pripojiť k takým šikovným ľuďom, akí v TRIADe sú," hovorí Anna Olvecká. „Prepojiť kreatívne prostredie s mojím focusom a skúsenosťami bude určite cenná skúsenosť, ktorá nás všetkých, vrátane klientov, obohatí.“
"Anička je inšpiratívna, vždy dobre naladená a zároveň konštruktívne rozmýšľajúca žena s veľkým Ž, ktorá sa aj popri svojom širokom profesionálnom zábere nezabúda tešiť z maličkostí, preto sme si s ňou veľmi rýchlo sadli," hovorí Maru Mitlíková, ktorá sa z vedenia agentúry na najbližšie obdobie stiahne kvôli materskej dovolenke.
Agentúra TRIAD týmto spôsobom posilňuje svoju kompetenciu vo fullservisových službách, ktoré už dnes poskytuje svojim klientom a tvorí tak marketingovú komunikáciu, ktorá je postavená na silných základoch stratégie a kreativity v spojení s mediálnym nasadením a optimalizáciou bez zbytočných prestojov, čo prináša nadštandardné výsledky ako komunikačné, tak aj biznisové.