StoryEditor

Kampaň VÚB má opäť blízko k svetovému úspechu

10.06.2021, 17:25
Autor:
pzpz
TRIAD za ňu získal shortlist na súťaži WARC Awards for Effectiveness.

VÚB banka a TRIAD majú v svetovej súťaži opäť želiezko v ohni s kampaňou z roku 2019. So shortlistom sa práca s názvom Šetrenie je návykové prebojovala medzi 104 najlepších prác prihlásených do WARC Awards for Effectiveness. Uspela ako jediná práca zo Slovenska a to v kategórii Brand Purpose.

„Súťaž je svetová, shortlistov je málo, výsledky sa dozvieme počas festivalu Cannes Lions, s ktorým WARC Awards prvýkrát spolupracuje,“ vysvetľuje Martin Woska, Chief Creative & Strategy Officer z TRIAD-u.

Ide o komunikáciu s Petrou Polnišovou, v rámci ktorej sa banka snažila o získanie nových klientov cez rôzne typy sporení, ktoré banka ponúka a pri existujúcich klientov zas zvýšenie penetrácie sporení na bežných účtoch.

Súčasťou kampane Šetrenie je návykové bol okrem hlavného televízneho spotu a ďalších aktivít aj VÚB Šetrič.

Či sa spoluprácu VÚB a TRIAD-u premení zo shortlistu na kov sa dozvieme 21. júna, počas najznámejšieho festivalu kreativity Cannes Lions.

Na začiatku roka sa banka spolu s agentúrou mohli tešiť veľkému úspechu s rovnakou kampaňou. Získali prvé najvyššie ocenenie pre Slovensko Grand Effie 2020. Práca okrem toho premenila shortlist na kov aj v kategórii Positive change, kde bola ocenená zlatom. Ide o prvé ocenenia banky na EuroEffie.

01 - Modified: 2021-07-31 16:16:35 - Feat.: 0 - Title: TRIAD a MUW Saatchi & Saatchi zabodovali na Epica Awards 2020 02 - Modified: 2021-07-31 16:16:58 - Feat.: 0 - Title: Slovenská reklama si z ADC*E Awards odnáša dva kovy
01 - Modified: 2023-06-01 09:41:16 - Feat.: - Title: Veľká zmena vo vedení agentúry TRIAD. Anna Ölvecká končí 02 - Modified: 2023-05-23 12:26:32 - Feat.: - Title: Kreatívu operátora O2 bude naplno rozvíjať agentúra TRIAD 03 - Modified: 2023-05-17 11:26:19 - Feat.: - Title: Mária Tisoňová: Aktuálne sa teším z môjho experimentu na Tindri 04 - Modified: 2023-05-15 06:41:01 - Feat.: - Title: Case study: Ako sa duševné zdravie dostalo do kampaní poisťovne UNIQA 05 - Modified: 2023-05-08 19:59:19 - Feat.: - Title: TikTok môže byť pre firmy tikajúca bomba. Pomáha značkám alebo ohrozuje ich reputáciu?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. jún 2023 12:03