Jakub Loos prevzal vedenie marketingového oddelenia v rámci česko-slovenskej pobočky spoločnosti The Coca-Cola Company. Od 1. júla 2021 nastúpil na pozíciu Marketing Lead.
Loos v The Coca-Cola Company nie je nováčikom. V spoločnosti už deväť rokov pracoval na viacerých pozíciách a pobočkách - v podlinkovej agentúre, neskôr v anglojazyčných novinách The Prague Post.
Jeho kariéra v The Coca-Cola Company začala v roku 2007, kedy nastúpil na pozíciu Graphics Coordinator pre česko-slovenskú pobočku. Následne sa presunul do poľskej pobočky, kde pôsobil ako Approval Manager pre UEFA EURO 2012 v The Coca-Cola Company Poland & Ukraine. Na to nadviazal pozíciou Events & Sampling Manager pre český, slovenský a pobaltský trh. Počas tejto kariérnej epizódy riadil napríklad simultánne projekty v piatich rôznych krajinách, viedol medzinárodný tím, a čiastočne pôsobil aj ako hovorca a PR manažér spoločnosti.
„Najviac ma motivujú nezvyčajné úlohy a výzvy, ktoré si vyžadujú nové spôsoby myslenia a nové postupy,“ hovorí o sebe skúsený marketingový expert na oblasť FMCG, teda rýchloobrátkového spotrebného tovaru.