Jamborová nastúpila do ČSOB v roku 2016 a bola zodpovedná za vzťahy s médiami, PR a reputačný manažment. Od odbornej poroty a novinárskej obce získala tri nominácie na Hovorcu roka. Predtým sa niekoľko rokov venovala ekonomickým a politickým témam v rámci televízneho spravodajstva TA3 a RTVS. Pred príchodom do ČSOB pôsobila ako hovorkyňa Poštovej banky.
„Odlíšiť sa na tak vysoko konkurenčnom trhu, ako je práve finančný sektor na Slovensku, nie je vôbec jednoduché. Vďaka nášmu silnému komunikačnému konceptu so sovou sa nám to úspešne darí a teším sa, že naša odlíšiteľnosť sa bude čoraz viac odrážať aj v ponuke služieb pre našich klientov a klientky. A to aj nad rámec bežnej správy financií. Mať dobrý a odlíšiteľný obsah, je totiž niečo, čo kreativite praje a v „instatnom“ čase, v kombinácii s rastúcimi nákladmi v reklamnom biznise, sa stáva nutnosťou. Nie je žiadnou novinkou, že ČSOB postupne završuje významný proces transformácie a digitalizácie, takže sa teším na to, že internú komunikáciu zmien budeme postupne dopĺňať aj o komunikáciu navonok, spolu s aktivitami v oblasti CSR, kde sa chceme viac zamerať na digitálne vzdelávanie a tému udržateľnosti. Ak chceme byť pre zákazníkov relevantnou súčasťou ich života aj v digitálnej ére, musí do seba všetko zapadať. Vtedy je to uveriteľné, aj efektívne,“ povedala Jamborová pre Stratégie.
Oddelenie komunikácie v ČSOB dnes zastrešuje aktivity internej a externej komunikácie, reklamy, online marketingu a eventov za celú ČSOB Finančnú skupinu. Medzi top témy zo stratégie ČSOB sa radí aj spoločenská zodpovednosť, preto je súčasťou oddelenia tiež správa ČSOB nadácie a sponzoring.