Doterajší predseda Rastislav Kaňuch ohlásil svoje odstúpenie počas júnového zasadnutia. Na jeho miesto nastupuje Richard Kopuník z Mindshare. Zmena nastala aj na pozícii podpredsedu, ktorú prevzal Peter Seyfert z Unimedia. Braňo Polák zo Starmedia zostáva naďalej druhým podpredsedom.
Zmeny v predsedníctve by nemali narušiť aktivity AMA, pretože nový predseda má s asociáciou podobnú víziu ako Rastislav Kaňuch. Ten k sa svojmu odchodu z AMA vyjadril nasledovne:
„Chcel by sa som sa veľmi pekne poďakovať všetkým svojim kolegyniam a kolegom z asociácie. Špeciálne členom predsedníctva Rišovi a Braňovi za skvelú spoluprácu a za všetky nápady a návrhy, ktoré priniesli a ktoré sme následne realizovali. Napriek tomu, že časť obdobia nášho predsedníctva poznačil covid, začali sme niekoľko aktivít a iniciatív, ktoré aj teraz pokračujú podľa plánu a stávajú sa realitou. Želám novému predsedníctvu a celej AMA, aby úspešne dokončili tieto aktivity a našli ďalšie príležitosti, ktoré budú prospešné pre celý mediálny a komunikačný trh na Slovensku.“ Rastislav verí, že finalizácia rozbehnutých aktivít môže prispieť k rozvoju marketingovej komunikácie v krajine.
Richard Kopuník prichádza z agentúry Mindshare a doteraz v AMA vykonával funkciu podpredsedu. Procesy aj aktivity v asociácii dobre pozná, a preto potvrdil pokračovanie v už existujúcich projektoch.
„Predsedníctvo AMA na čele s Rasťom rozbehlo viacero zaujímavých projektov dôležitých pre asociáciu a jej členov a celý mediálny trh. Rád by som Rasťovi v mene staronového predsedníctva úprimne poďakoval za čas a energiu, ktorú tejto úlohe venoval, a zaželal mu veľa úspešných krokov na jeho budúcej ceste. V rámci redizajnovaného predsedníctva budeme spolu s Braňom, Petrom a ostatnými kolegami z členských agentúr AMA pokračovať v rozbehnutých projektoch s cieľom napĺňať spoločné potreby a ciele našej asociácie.“