Tomáš Kubík má viac než pätnásť rokov skúseností v oblasti PR a strategickej komunikácie. Vo Wolte bude zodpovedný za externú komunikáciu, vzťahy s médiami a budovanie reputácie značky na oboch trhoch.
Naposledy pôsobil ako hovorca a vedúci komunikácie obchodného reťazca Penny. Predtým zastával komunikačné pozície v spoločnosti Škoda Auto a pracoval aj pre popredné PR agentúry, vrátane FleishmanHillard a skúsenosti získal aj v štátnej správe. Tomáš Kubík je absolventom marketingovej komunikácie na Vysokej škole finanční a správní a politológie na Masarykovej univerzite v Brne.
„Wolt je dynamická značka, ktorá mení spôsob, akým ľudia využívajú moderné služby v každodennom živote. Veľmi si vážim možnosť prispieť k tomu, ako komunikujeme s verejnosťou, partnermi aj médiami. Chcem stavať na silných základoch značky a ďalej ich rozvíjať prostredníctvom jasnej, dôveryhodnej a súčasnej komunikácie,“ hovorí Tomáš Kubík.
Tomáš Kubík nahrádza vo funkcii hovorcu Janu Jarošovú, ktorá viedla komunikáciu Woltu na Slovensku a v Česku donedávna. Vo svojej novej pozícii sa Tomáš bude venovať rozvíjaniu komunikácie značky naprieč oboma trhmi – s dôrazom na zrozumiteľnosť, dôveru a dlhodobú podporu rastu Woltu v regióne.

