StoryEditor

Značku robí spokojný zákazník. Radi mu dávame niečo navyše

05.01.2024, 09:51
  • „Okamžitým riešením problémov si budujeme love brand aj lojalitu zákazníkov,“ tvrdí šéfka supportu spoločnosti Wolt Sabina Kahay.
  • Ako si obľúbená značka Wolt udržiava spokojných zákazníkov? 
  • A ako pracuje so sťažnosťami? 
  • Rozhovor nájdete v špecializovanej ročenke Love brand 2023, ktorú si môžete stiahnuť aj na tomto linku

Existuje love brand alebo je to len mýtus, ktorý môže zviesť marketérov na nesprávne chodníčky?

Nie som marketérka, preto nechcem polemizovať o tom, ako riadiť brand, ale vo Wolte sa vždy stavalo predovšetkým na zákazníckej skúsenosti. A tá podľa mňa z veľkej časti ovplyvňuje a formuje práve vzťah k značke. Na to, aby ste stavali love brand, potrebujete skvelý produkt za férovú cenu a aj skvelý servis.

Práve podporou zákazníkov sa zaoberá približne polovica celého tímu Wolt na Slovensku. Okrem zákazníkov sa moje oddelenie stará aj o partnerských kuriérov a obchodníkov.

Mali by o tom, či je značka love brand, hovoriť viac práve značky alebo ich zákazníci?...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-08-13 08:12:32 - Feat.: - Title: Tváre marketingu slovenského Woltu mieria na nadnárodné pozície 02 - Modified: 2024-01-08 13:43:56 - Feat.: - Title: Love brand sa len tak nezrodí, buduje sa cez pozitívnu zákaznícku skúsenosť 03 - Modified: 2023-12-14 14:16:18 - Feat.: - Title: Love brand sa nezrodí zo dňa na deň, je to proces na dlhšiu trať 04 - Modified: 2023-12-12 12:43:31 - Feat.: - Title: Kaufland, Martinus či 4ka. To sú najobľúbenejšie značky Slovákov 05 - Modified: 2023-12-08 13:30:38 - Feat.: - Title: Love brandy sú bližšie k svojim zákazníkom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. december 2024 07:18