StoryEditor

Značku robí spokojný zákazník. Radi mu dávame niečo navyše

05.01.2024, 09:51

Existuje love brand alebo je to len mýtus, ktorý môže zviesť marketérov na nesprávne chodníčky?

Nie som marketérka, preto nechcem polemizovať o tom, ako riadiť brand, ale vo Wolte sa vždy stavalo predovšetkým na zákazníckej skúsenosti. A tá podľa mňa z veľkej časti ovplyvňuje a formuje práve vzťah k značke. Na to, aby ste stavali love brand, potrebujete skvelý produkt za férovú cenu a aj skvelý servis.

Práve podporou zákazníkov sa zaoberá približne polovica celého tímu Wolt na Slovensku. Okrem zákazníkov sa moje oddelenie stará aj o partnerských kuriérov a obchodníkov.

Mali by o tom, či je značka love brand, hovoriť viac práve značky alebo ich zákazníci?...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-08-13 08:12:32 - Feat.: - Title: Tváre marketingu slovenského Woltu mieria na nadnárodné pozície 02 - Modified: 2024-01-08 13:43:56 - Feat.: - Title: Love brand sa len tak nezrodí, buduje sa cez pozitívnu zákaznícku skúsenosť 03 - Modified: 2023-12-14 14:16:18 - Feat.: - Title: Love brand sa nezrodí zo dňa na deň, je to proces na dlhšiu trať 04 - Modified: 2023-12-12 12:43:31 - Feat.: - Title: Kaufland, Martinus či 4ka. To sú najobľúbenejšie značky Slovákov 05 - Modified: 2023-12-08 13:30:38 - Feat.: - Title: Love brandy sú bližšie k svojim zákazníkom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. marec 2025 11:07