StoryEditor

Značku robí spokojný zákazník. Radi mu dávame niečo navyše

05.01.2024, 09:51
  • „Okamžitým riešením problémov si budujeme love brand aj lojalitu zákazníkov,“ tvrdí šéfka supportu spoločnosti Wolt Sabina Kahay.
  • Ako si obľúbená značka Wolt udržiava spokojných zákazníkov? 
  • A ako pracuje so sťažnosťami? 
  • Rozhovor nájdete v špecializovanej ročenke Love brand 2023, ktorú si môžete stiahnuť aj na tomto linku

Existuje love brand alebo je to len mýtus, ktorý môže zviesť marketérov na nesprávne chodníčky?

Nie som marketérka, preto nechcem polemizovať o tom, ako riadiť brand, ale vo Wolte sa vždy stavalo predovšetkým na zákazníckej skúsenosti. A tá podľa mňa z veľkej časti ovplyvňuje a formuje práve vzťah k značke. Na to, aby ste stavali love brand, potrebujete skvelý produkt za férovú cenu a aj skvelý servis.

Práve podporou zákazníkov sa zaoberá približne polovica celého tímu Wolt na Slovensku. Okrem zákazníkov sa moje oddelenie stará aj o partnerských kuriérov a obchodníkov.

Mali by o tom, či je značka love brand, hovoriť viac práve značky alebo ich zákazníci?...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-29 11:33:05 - Feat.: - Title: Dve silné značky spájajú sily a prinášajú spolu nový benefit pre zákazníkov 02 - Modified: 2025-03-25 10:45:23 - Feat.: - Title: Wolt prichádza s prvou globálnou kampaňou a s novým sloganom „A čo tak... Wolt“ 03 - Modified: 2024-08-13 08:12:32 - Feat.: - Title: Tváre marketingu slovenského Woltu mieria na nadnárodné pozície 04 - Modified: 2024-01-08 13:43:56 - Feat.: - Title: Love brand sa len tak nezrodí, buduje sa cez pozitívnu zákaznícku skúsenosť 05 - Modified: 2023-12-14 14:16:18 - Feat.: - Title: Love brand sa nezrodí zo dňa na deň, je to proces na dlhšiu trať
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. júl 2025 23:08