Donášková služba Wolt prichádza s prvou globálnou kampaňou s novým sloganom „A čo tak... Wolt“.Wolt
StoryEditor

Wolt prichádza s prvou globálnou kampaňou a s novým sloganom „A čo tak... Wolt“

25.03.2025, 11:36
Autor:
michmich

 Okrem zvyšovania povedomia o značke a budovania imageu je cieľom kampane tiež edukovať, ako efektívne realizovať jednotnú globálnu kampaň naprieč viacerými trhmi.

Technologická a donášková platforma Wolt prichádza s prvou globálnou kampaňou s novým sloganom „A čo tak... Wolt“. Spoločnosť chce brandovou kampaňou osloviť širokú verejnosť a zároveň ukotviť Wolt ako značku, ktorá prináša radosť, jednoduchosť a pohodlie do každodenného života.

image

Donášková služba Wolt prichádza s prvou globálnou kampaňou s novým sloganom „A čo tak... Wolt“.

Wolt
Nový slogan prvou globálnou kampane technologickej a donáškovej platformy Wolt „A čo tak... Wolt“ vychádza zo spontánnej reakcie – prirodzenej konverzačnej frázy, ktorú môžu ľudia bežne použiť v rozhovore so svojimi priateľmi alebo rodinou. Ukazuje, že Wolt je vhodnou voľbou na každý deň, bez ohľadu na náladu alebo v akej situácii sa zrovna nachádzajú.

image

Donášková služba Wolt prichádza s prvou globálnou kampaňou s novým sloganom „A čo tak... Wolt“.

Wolt
„A čo tak... Wolt“ je presne ten typ vety, ktorú človek povie bez rozmýšľania, a práve v tom je jeho sila. Ľudia sa s ním vedia stotožniť a zároveň výborne vystihuje to, čo Wolt prináša svojim zákazníkom, teda radosť a jednoduchosť do každodenného života. V niektorých krajinách, kde pôsobíme, sa slovo Wolt stalo dokonca synonymom slova objednať,“ vysvetľuje Adam Lazár, regionálny riaditeľ marketingu.

Donášková služba Wolt prichádza s prvou globálnou kampaňou s novým sloganom „A čo tak... Wolt“.

Súčasťou novej kreatívy je aj výrazné audio logo, ktoré predstavuje ikonický zvuk potvrdenia objednávky, s ktorým sa zákazník stretáva v aplikácii. Tento prvok zohráva kľúčovú úlohu v emocionálnom prepojení so značkou a posilňuje konzistentnosť naprieč trhmi.

image

Donášková služba Wolt prichádza s prvou globálnou kampaňou s novým sloganom „A čo tak... Wolt“.

Wolt
Brandová kampaň má síce globálny charakter, ale zároveň rešpektuje lokálnu relevanciu a kultúrny kontext. Okrem zvyšovania povedomia o značke a budovania imageu je cieľom kampane tiež edukovať, ako efektívne realizovať jednotnú globálnu kampaň naprieč viacerými trhmi.

image

Donášková služba Wolt prichádza s prvou globálnou kampaňou s novým sloganom „A čo tak... Wolt“.

Wolt
Tento týždeň odštartovala kampaň v televízii s 15-sekundovým spotom, vizuálmi v online priestore, v podobe out of home a digitalout of home, ale tiež formou influencerských spoluprác.

01 - Modified: 2024-08-13 08:12:32 - Feat.: - Title: Tváre marketingu slovenského Woltu mieria na nadnárodné pozície 02 - Modified: 2024-01-05 09:57:08 - Feat.: - Title: Značku robí spokojný zákazník. Radi mu dávame niečo navyše 03 - Modified: 2023-07-21 17:00:00 - Feat.: - Title: Vymeň bucket of doubts za bucket of love, vyzývajú KFC a Wolt 04 - Modified: 2023-07-03 15:26:16 - Feat.: - Title: Hodnotenie bola pre mňa super nováčikovská skúsenosť 05 - Modified: 2023-05-31 11:44:23 - Feat.: - Title: Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. marec 2025 11:45