Na novej pozícii bude mať na starosti stratégiu internej a externej komunikácie, vzťahy s médiami, employerbranding a podporu kľúčových projektov Packety.
„Pre Packetu je transparentná, rýchla a pravdivá komunikácia s novinármi, verejnosťou, zákazníkmi aj zamestnancami kľúčová. Ako líder na trhu cítime zodpovednosť nastavovať štandardy v oblasti PR aj internej komunikácie. Prechod z agentúrneho na in-house model sa nám osvedčil a príchod Pavla Ďuríka vnímame ako významnú posilu, ktorá nám pomôže ďalej posilňovať našu líderskú pozíciu,“ hovorí Anton Kukučka, marketingový manažér Packeta Slovakia.
„Som rád, že sa stávam súčasťou Packety, ktorá je lídrom v doručovaní na Slovensku. Teším sa na nové výzvy v oblasti komunikácie a na budovanie značky, ktorá patrí medzi najobľúbenejšie na trhu,“ dodal Pavel Ďurík, nový manažér internej a externej komunikácie Packeta na Slovensku.
Pavel Ďurík pôsobí v oblasti komunikácie a PR viac ako 15 rokov. Bol pri štarte mobilného operátora 4ka, otvorení lokálnej pobočky Google na Slovensku či uvedení technológie bezkontaktných platieb VISA payWave. V spoločnosti Slovak Telekom odštartoval vzdelávací projekt ENTER a pre technologickú spoločnosť ABB, lídra v oblasti nabíjacích staníc, budoval povedomie o elektromobilite na Slovensku.

