Firmy a inštitúcie, ktoré podľa KPMG najlepšie zvládajú dobrú zákazknícku skúsenosť.
StoryEditor

Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie

31.05.2023, 13:44
Autor:
redred

 

  • Vo vysoko konkurenčnom prostredí je zákaznícka skúsenosť dôležitý nástroj, ako sa odlíšiť od konkurencie, budovať dlhodobé vzťahy so svojimi zákazníkmi, zvyšovať lojalitu a atraktivitu v očiach zákazníka.
  • Na zákaznícku skúsenosť v slovenskej realite sa v desiatich biznis sektoroch pozrel prieskum KPMG.
  • Kto najviac oslovuje zákazníkov v zábave, finančných službách, potravinových reťazcoch, logistike a ďalších sektoroch? 

Prvý rebríček o najobľúbenejších značkách za rok 2022 sme vám v Stratégiách priniesli už pred pár týždňami. Teraz sme sa spolu s expertmi KPMG pozreli na jednotlivé sektory. 

Zábava a voľný čas

1. Spotify
2. Netlix
3. HBO Max

Výsledky sektora Zábavy a voľného času zahŕňajú streamovacie služby Spotify a Netflix, ktoré sa prepracovali z druhej desiatky do TOP 10 celkového poradia.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-03-22 06:48:00 - Feat.: 0 - Title: Toto sú najobľúbenejšie značky Slovákov
01 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh 02 - Modified: 2025-10-30 13:30:14 - Feat.: - Title: Packeta otvára sieť boxov aj pre iných dopravcov. Ako prvý sa pripája DPD
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. december 2025 08:02