Firmy a inštitúcie, ktoré podľa KPMG najlepšie zvládajú dobrú zákazknícku skúsenosť.
StoryEditorPozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie
- Vo vysoko konkurenčnom prostredí je zákaznícka skúsenosť dôležitý nástroj, ako sa odlíšiť od konkurencie, budovať dlhodobé vzťahy so svojimi zákazníkmi, zvyšovať lojalitu a atraktivitu v očiach zákazníka.
- Na zákaznícku skúsenosť v slovenskej realite sa v desiatich biznis sektoroch pozrel prieskum KPMG.
- Kto najviac oslovuje zákazníkov v zábave, finančných službách, potravinových reťazcoch, logistike a ďalších sektoroch?
Prvý rebríček o najobľúbenejších značkách za rok 2022 sme vám v Stratégiách priniesli už pred pár týždňami. Teraz sme sa spolu s expertmi KPMG pozreli na jednotlivé sektory.
Zábava a voľný čas
1. Spotify
2. Netlix
3. HBO Max
Výsledky sektora Zábavy a voľného času zahŕňajú streamovacie služby Spotify a Netflix, ktoré sa prepracovali z druhej desiatky do TOP 10 celkového poradia.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-03-22 06:48:00 - Feat.: 0 - Title: Toto sú najobľúbenejšie značky Slovákov
01 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh
02 - Modified: 2025-10-30 13:30:14 - Feat.: - Title: Packeta otvára sieť boxov aj pre iných dopravcov. Ako prvý sa pripája DPD