Firmy a inštitúcie, ktoré podľa KPMG najlepšie zvládajú dobrú zákazknícku skúsenosť.
StoryEditorPozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie
- Vo vysoko konkurenčnom prostredí je zákaznícka skúsenosť dôležitý nástroj, ako sa odlíšiť od konkurencie, budovať dlhodobé vzťahy so svojimi zákazníkmi, zvyšovať lojalitu a atraktivitu v očiach zákazníka.
- Na zákaznícku skúsenosť v slovenskej realite sa v desiatich biznis sektoroch pozrel prieskum KPMG.
- Kto najviac oslovuje zákazníkov v zábave, finančných službách, potravinových reťazcoch, logistike a ďalších sektoroch?
Prvý rebríček o najobľúbenejších značkách za rok 2022 sme vám v Stratégiách priniesli už pred pár týždňami. Teraz sme sa spolu s expertmi KPMG pozreli na jednotlivé sektory.
Zábava a voľný čas
1. Spotify
2. Netlix
3. HBO Max
Výsledky sektora Zábavy a voľného času zahŕňajú streamovacie služby Spotify a Netflix, ktoré sa prepracovali z druhej desiatky do TOP 10 celkového poradia.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-03-22 06:48:00 - Feat.: 0 - Title: Toto sú najobľúbenejšie značky Slovákov
01 - Modified: 2023-09-21 08:55:34 - Feat.: - Title: Kaufland má prvú zelenú predajňu. Pri jej stavbe použil drevo namiesto betónu
02 - Modified: 2023-09-14 11:23:00 - Feat.: - Title: Kaufland má nový spot o kupónoch. Vyzerá ako reality show
03 - Modified: 2023-09-11 10:37:34 - Feat.: - Title: Vizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli
04 - Modified: 2023-08-31 08:00:00 - Feat.: - Title: Oceňovaná kampaň Nespokojní zamestnanci Kauflandu pokračuje spotom s lingvistkou Emíliou
05 - Modified: 2023-08-16 08:27:57 - Feat.: - Title: V novej kampani Kauflandu na moderné K Park ihriská sa objaví Separ