Firmy a inštitúcie, ktoré podľa KPMG najlepšie zvládajú dobrú zákazknícku skúsenosť.
StoryEditor

Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie

31.05.2023, 13:44
Autor:
redred

 

  • Vo vysoko konkurenčnom prostredí je zákaznícka skúsenosť dôležitý nástroj, ako sa odlíšiť od konkurencie, budovať dlhodobé vzťahy so svojimi zákazníkmi, zvyšovať lojalitu a atraktivitu v očiach zákazníka.
  • Na zákaznícku skúsenosť v slovenskej realite sa v desiatich biznis sektoroch pozrel prieskum KPMG.
  • Kto najviac oslovuje zákazníkov v zábave, finančných službách, potravinových reťazcoch, logistike a ďalších sektoroch? 

Prvý rebríček o najobľúbenejších značkách za rok 2022 sme vám v Stratégiách priniesli už pred pár týždňami. Teraz sme sa spolu s expertmi KPMG pozreli na jednotlivé sektory. 

Zábava a voľný čas

1. Spotify
2. Netlix
3. HBO Max

Výsledky sektora Zábavy a voľného času zahŕňajú streamovacie služby Spotify a Netflix, ktoré sa prepracovali z druhej desiatky do TOP 10 celkového poradia.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-03-22 06:48:00 - Feat.: 0 - Title: Toto sú najobľúbenejšie značky Slovákov
01 - Modified: 2024-04-09 07:26:20 - Feat.: - Title: Spoznajte najobľúbenejšie značky Slovenska. Prieskum KPMG prináša prekvapenie medzi bankami 02 - Modified: 2024-03-28 07:57:19 - Feat.: - Title: Inovatívna aplikácia TABI od Tatra banky naučí deti rozumieť peniazom 03 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov 04 - Modified: 2024-01-17 09:51:22 - Feat.: - Title: Tatra banka prináša novú galériu platobných kariet s dielami umelcov 05 - Modified: 2024-01-08 13:43:56 - Feat.: - Title: Love brand sa len tak nezrodí, buduje sa cez pozitívnu zákaznícku skúsenosť
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. apríl 2024 21:05