HNonline.sk
HNonline.sk
  • HN24.sk
    • #vojna na Ukrajine
  • Slovensko
    • Robert Fico
    • Peter Pellegrini
    • Andrej Danko
    • vláda
    • diaľnice
  • Ekonomika a financie
    • Zahraničná ekonomika
    • Konsolidácia
    • Domáca ekonomika
    • Financie a burzy
    • Téma týždňa
    • Komentáre a analýzy
    • Generačná výmena
  • Svet
    • Vojna na Ukrajine
    • konflikt v Izraeli
    • Nemecko
    • USA
    • Rusko
    • Donald Trump
    • Vladimir Putin
    • Globálne
  • Komentáre
    • Komentáre HN
    • Osobnosti pre HN
    • Financial Times v HN
    • Brífing HN
  • Auto
    • Novinky
    • Servis
    • Testy
    • Automobilky
    • Doprava
  • History
    • Staršie dejiny
    • I. Svetová vojna
    • II. Svetová vojna
    • Studená vojna
    • Nové dejiny
    • Profily
    • Testy
    • Historické fotogalérie
  • Science
    • Medicína
    • Biológia a chémia
    • Klíma a fyzika
    • Astronómia a vesmír
    • Nové technológie
  • Style
    • Tech
    • Kultúra
    • Bývanie
    • Osobnosti
    • Dizajn
    • Gastro
    • Cestovanie
  • Focus
    • Ekonomika
    • Biznis
    • Politika a spoločnosť
    • Zahraničie
    • Publicistika
  • Šport
    • ME vo futbale U21
    • Futbal
    • Hokej
    • Basketbal
    • Tenis
    • Atletika
  • HN Televízia
    • Relácie
    • Podcasty
    • Kategórie
  • Stratégie
    • Aktuálne
    • Médiá
    • Marketing
    • VIP Blogy
    • Kto kam
    • Špeciálne prílohy
    • Agentúra roka
    • Hodnotenia Stratégií
  • Mediweb
    • Správy
    • Odborné prílohy
    • Rozhovory
    • Názory
    • Analýzy
    • Zdravie
    • Inovácie
    • Top lekári
    • Top sestry
    • Meditalk
    • ZDN Natív
    • PR články
  • Dia
    • Život s diabetom
    • Ľudia ako vy
    • Poradňa
    • Čo na tanier?
    • Pohyb
    • Zdravie
    • Info pre diabetikov
    • Predplatné Diabetik
  • Brainee
    • News
    • Video
    • Podcasty
  • Téma
    • Predplatné týždenníka Téma
  • Čarovné Slovensko
    • Predplatné mesačníka Čarovné Slovensko
  • Svetevity
    • Móda
    • Celebrity
    • Vzťahy
    • Kvízy
    • Zdravie a krása
    • ASTRO
    • Recepty a tipy
    • Životný štýl
    • Horoskopy
    • Kráľovská rodina
    • Príbehy
    • Nákupy pre radosť
    • Evitovky
    • Elementy ženy
  • RunGO
    • Behy
    • Zdravie
    • Strava
    • Tipy odborníkov
    • Tréning
    • Aktuality
    • Výbava
    • Predplatné RunGo
  • Praktické HN
    • Dane a odvody
    • Poradenstvo
    • Občan a majetok
    • Práca
  • PR články
  • HN Natív
    • Natívne články
    • Natívne videá
    • Natívne projekty
  • HN špeciál
    • Kybernetická bezpečnosť
    • Vzdelávanie
    • Slovensko sociálne
    • Investície a milionári
    • Finančná poradňa
    • Solventné firmy
  • HN Poradňa
  • HN konferencie
  • Cestovné poriadky
  • Mafra Slovakia
  • Newsletter
  • Predplatné
    • HNonline
    • Mediweb
    • Stratégie
    • Knihy
    • Tlačené tituly
    Copyright © HNonline.sk 2025.
    Predplatné
    Stratégie
    Stratégie
    • Aktuálne
    • Médiá
    • Marketing
    • VIP Blogy
    • Kto kam
    • Špeciálne prílohy
    • Agentúra roka
    • Hodnotenia Stratégií
    archív Stratégií
    StoryEditor

    Konferencia LOTE 2019: Je čas, aby reklamu pre ženy robili ženy

    05.04.2019, 10:14
    Autor:
    (red)(red)
    Prečo je reklama témou mužov, keď o nákupoch rozhodujú ženy? Dozviete sa už 16. apríla.
    Ľubomír Tuchscher, výkonný riaditeľ Slovenského zväzu pre značkové výrobky sa na konferencii zamyslí nad tým, prečo je reklama témou mužov, keď o nákupoch rozhodujú ženy a tiež, prečo by to nemal byť problém len „tých v Amerike”. Téma rodovej rovnosti klope na dvere marketérov aj u nás. 

    Svetová federácia zadávateľov reklamy (WFA) spolu s Výborom OSN pre ženy minulý rok spustili aktivity, ktoré majú postupne odstrániť rodové stereotypy z reklám. Tá sa totiž  podieľa na udržiavaní prežívaní historických úloh muža a ženy v spoločnosti ale aj v domácnosti. Problém prežívania rodových stereotypov v reklame je výsledkom nevyváženého postavenia mužov a žien v riadení kreatívnej tvorby. Obraz legendárneho seriálu Mad Men z prostredia newyorského reklamného priemyslu 60tych rokov s absolútnou dominanciou mužov sa za uplynulých 50 rokov výrazne nezmenil.  

    Ako zmapoval prieskum Gender Bias in Advertising, v reklame sa objavuje dvakrát toľko mužských hercov ako ženských. Štvrtina reklám má čisto mužské herecké obsadenie, zatiaľ čo len päť percent má čisto ženské. Z hľadiska „voiceoverov“ – 18 percent reklám má len mužský hlas, kým na druhej strane tri percentá reklám majú čisto ženský hlas. Podrobnosti sa dozviete už 16. Apríla 2019 na konferencii LOTE 2019.

    Living on the edge (LOTE) je úspešná inšpiratívna konferencia zameraná na český a slovenský mediálny a marketingový trh, ktorá sa bude konať 16. apríla v hoteli Carlton. V prípade záujmu, registrujte sa tu. S Ľubomírom sa na vás tešíme v sále MARKETING.​

    #KONFERENCIA LOTE 2019
    01 - Modified: 2019-03-21 10:00:59 - Feat.: 0 - Title: Konferencia LOTE 2019: Koniec call centier na Slovensku. Čo ich nahradí? 02 - Modified: 2019-03-25 10:53:54 - Feat.: 0 - Title: Konferencia LOTE 2019: Médiá a nová legislatíva 03 - Modified: 2019-03-29 06:21:09 - Feat.: 0 - Title: Konferencia LOTE 2019: Ako sa robí catchy video a ako na to nahovoriť zadávateľov? 04 - Modified: 2019-03-29 07:46:01 - Feat.: 0 - Title: Jednou z dôležitých tém súčasného sveta, a nielen v komunikácii, sú určite sociálne siete. Ako ovplyvňujú naše správanie, postoje či konanie? Svoj pohľad predstaví britská odborníčka Mary Aiken na konferencii LOTE 2019 už 16. apríla. 05 - Modified: 2019-03-29 08:35:52 - Feat.: 0 - Title: Konferencia LOTE 2019: Aký bol minulý rok pre médiá, aké najväčšie výzvy majú pred sebou? 06 - Modified: 2019-04-01 11:17:58 - Feat.: 0 - Title: Konferencia LOTE 2019: Nerobte rozdiely v prístupe k employer brandingu a brandingu 07 - Modified: 2019-04-03 08:19:33 - Feat.: 0 - Title: Konferencia LOTE 2019: Ako zefektívniť biznis pomocou umelej inteligencie? 08 - Modified: 2019-04-12 08:44:14 - Feat.: 0 - Title: Konferencia LOTE 2019: Tí, ktorí posunuli hranice politickej satiry 09 - Modified: 2019-04-04 15:33:58 - Feat.: 0 - Title: Konferencia LOTE 2019: Aký vplyv má spoločenská zodpovednosť firiem na imidž a biznis banky? 10 - Modified: 2019-04-05 07:36:20 - Feat.: 0 - Title: Konferencia LOTE 2019: Slovenské recepty na výzvy informačných technológií
    01 - Modified: 2019-04-23 07:48:53 - Feat.: - Title: Konferencia LOTE 2019 priniesla témy relevantné pre slovenský komunikačný trh. Pozrite si fotogalériu 02 - Modified: 2019-04-23 07:46:31 - Feat.: - Title: KONFERENCIA LOTE 2019: Nápady, ktoré rozbehli biznis 03 - Modified: 2019-04-17 12:36:24 - Feat.: - Title: LOTE 2019: Mediálny trh je konsolidovaný, jeho budúcnosť je v monetizácii obsahu 04 - Modified: 2019-04-11 09:06:40 - Feat.: - Title: Konferencia LOTE 2019: Pozrite si program marketingovej časti 05 - Modified: 2019-04-08 06:54:54 - Feat.: - Title: Konferencia LOTE 2019: Key note speakers Helmut Schliefsteiner a Marcello Demner

    Konferencia LOTE 2019: Koniec call centier na Slovensku. Čo ich nahradí?

    Konferencia LOTE 2019: Médiá a nová legislatíva

    Konferencia LOTE 2019: Ako sa robí catchy video a ako na to nahovoriť zadávateľov?

    Jednou z dôležitých tém súčasného sveta, a nielen v komunikácii, sú určite sociálne siete. Ako ovplyvňujú naše správanie, postoje či konanie? Svoj pohľad predstaví britská odborníčka Mary Aiken na konferencii LOTE 2019 už 16. apríla.

    Konferencia LOTE 2019: Aký bol minulý rok pre médiá, aké najväčšie výzvy majú pred sebou?

    Konferencia LOTE 2019: Nerobte rozdiely v prístupe k employer brandingu a brandingu

    Konferencia LOTE 2019: Ako zefektívniť biznis pomocou umelej inteligencie?

    Konferencia LOTE 2019: Tí, ktorí posunuli hranice politickej satiry

    Konferencia LOTE 2019: Aký vplyv má spoločenská zodpovednosť firiem na imidž a biznis banky?

    Konferencia LOTE 2019: Slovenské recepty na výzvy informačných technológií

    HNHNonlineHN24HN24HNTVHNtelevízia
    ODKAZY
    PredplatnéVOPPráca u násHNClubHNkonferencieInzerciaOnline inzerciaAIM monitorKontaktGDPRŠtatúty súťažíNewsletterAktivačný kód - HNonlineAktivačný kód - MediwebEtický kódex novinára
    Sociálne siete
    FacebookInstagramTwitterLinkedINYouTube
    MAFRA Slovakia a.s. | Kalinčiakova 33 | 831 04 Bratislava (mapa)
    IČO: 51 904 446
    Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a dát je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona
    Copyright © MAFRA Slovakia 2025.
    CMS: Domena.com
    menuLevel = 2, menuRoute = news/lote2019, menuAlias = lote2019, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
    06. december 2025 13:11