Ako informovala spoločnosť Škoda Auto Slovensko, značka ŠKODA rozšírila propagáciu o rozsiahle partnerstvo s celosvetovo známym Cirque du Soleil. Kanadská zábavná spoločnosť je známa vďaka živým predstaveniam a talentovaným artistom. Predstavenie Cirque du Soleil každoročne priláka viac ako jedenásť miliónov divákov a takmer 10 miliónov fanúšikov sleduje kanadskú spoločnosť na sociálnych médiách.
Umelecký cirkus tento rok cestuje okolo sveta s 10 rôznymi programami.
Automobilka bude súčasťou propagácie Cirque du Soleil v outdoorovej reklame, na tlačovinách, v televíznych spotoch a v rámci internetovej prezentácie Cirque du Soleil. Partnerstvo dohodnuté do roku 2021, zahŕňa aj veľkoplošné marketingové kampane a špeciálne VIP zážitky, ako napr. prehliadky zákulisia, stretnutia s umelcami alebo propagačné príležitosti spojené s Las Vegas. Práve v Las Vegas sú títo špecialisti na zábavu zastúpení už viac ako dvadsať rokov, a to hneď niekoľkými show.