Značka Mirinda vyhlásila výsledky letnej kampane. V nej spotrebitelia vyberali, ktorá z dvoch nových príchutí – ananásová alebo melónová zostane naďalej v predaji na českom a slovenskom trhu.
Z viac než 34 000 hlasujúcich dala väčšina (68 % verzus 32 %) prednosť melónovej príchuti pred ananásom.
„Ďakujeme všetkým, ktorí sa do našej kampane zapojili a dali svoj hlas jednej z nových ponúkaných príchutí našej Mirindy. Potešila nás i pozitívna odozva verejnosti na ambasádorov, známych influencerov Evelyn a Smusu, ktorí sa za príchute osobne postavili. Práve ich účasť bola jedným z hlavných pilierov a zároveň i významným faktorom pre úspech celej kampane,“ uviedol Pavel Vykydal, koordinátor značky Mirinda.
V kampani vystupovali obaja influenceri v roli superhrdinov Smelouna a Ananaselyn, ktorí „bojujú“ za svoju príchuť.
Kampaň bola zameraná primárne na teenagerov, cieľom však bolo osloviť i ľudí o takmer jednu generáciu starších. Komunikácia prebiehala v digitálnom prostredí
Mirinda s ananásovou príchuťou tak po dopredaní zvyšných kusov zo slovenských a českých obchodov zmizne. Melón naopak rozšíri aktuálne portfólio príchutí Mirindy, ktoré na domácom trhu tvorí pomaranč a hruška. Víťazná melónová Mirinda bude mať v rámci záverečnej fáze kampane v priebehu septembra podporu v on-line prostredí.