Najnovšia kampaň od Always dospievajúcim dievčatám hovorí, že zlyhať je v poriadku, pretože aj tým sa v živote učia a posúvajú sa ďalej. Nová kampaň je ďalšou zo série kampaní "Like a Girl". V najnovšom 80-sekundovom spote vidíme dospievajúce dievčatá v bežných situáciách - pri športe, voľnočasových aktivitách, doma či v škole. Kým najskôr badať v ich správaní strach, po ubezpečení, že "zlyhať je OK", dievčatá pokračujú v bežnej činnosti ďalej.
Nápad pre kampaň vznikla z nového prieskumu spoločnosti Procter & Gamle, ktorý hovorí o tom, že 50 percent dievčat sa cíti byť paralyzované strachom z neúspechu počas puberty a až 75 percent dievčat súhlasí s tým, že sociálne médiá prispievajú k ich obavám z neúspechu počas puberty. Najnovšiu reklamu pre Always #LikeAGirl - Keep Going, vytvorila agentúra Leo Burnett z Chicaga. Kampaň predstavil portál Adweek.com.
Kampaň "Like a Girl" už niekoľko rokov podporuje myslenie dievčat v tom,a by boli hrdé, že sú dievčatá. Pozrite si kampane z predchádzajúcich rokov.
Na minuloročnej Olympiáde v Riu značka predstavila takýto spot:
V roku 2016 prišla aj so spotom "Like a Girl" - Girl Emojis:
V roku 2015 prišla spoločnosť s kampaňou "Unstoppable:"
V roku 2014 koncept "Like a Girl" od Always vzbudil obrovský záujem: