Spoločnosť J&T Real Estate sa opäť rozhodla spojiť sily s agentúrou dotcom advertising, ktorá sa v nedávnej minulosti postarala aj o kompletné zjednotenie social media komunikácie JTRE.
„Projekt Nové Lido má za sebou už dlhú cestu k zadefinovaniu urbanistickej podoby a v rámci postupných krokov prišiel čas aj na nastavenie jeho komunikačnej identity. S agentúrou dotcom máme pozitívne skúsenosti s prácou na našich iných projektoch a aj tentoraz nás ich návrh presvedčil," hovorí Magda Oravcová, Head of marketing and communication.
Úlohou agentúry bolo vytvoriť unikátny vizuálny jazyk, ktorý by prepojil historický odkaz s modernou víziou Nového Lida.
„Naším cieľom je na území s veľkou spomienkovou hodnotou vybudovať novú nábrežnú štvrť, ktorá nielen prepojí minulosť s budúcnosťou, ale hlavne rozšíri centrum mesta a spojí oba brehy rieky medzi mostom Apollo a Starým mostom. Bratislava vďaka tomu získa dlhodobo plánovanú kontinuitu a stane sa kompaktným mestom na Dunaji," dodáva Magda Oravcová.
„Vizualitu projektu Nové Lido sme navrhli s prihliadnutím na históriu, ale zároveň sme chceli vyzdvihnúť open-minded prístup jeho tvorcov. Kombinácia dobových fotografií, retro textúr a minimalistickej geometrie vo finále pôsobí moderne, aj keď vizualita zhlboka dýcha históriou tohto miesta," vysvetľuje art directorka Dominika Kočišová.
Aktuálne je nová vizualita Nového Lida viditeľná hlavne vo forme webu Novelido.sk. V budúcnosti sa pretaví aj do ostatných komunikačných vrstiev projektu.