David The agency MIAMI chce osobám, ktoré práve dostali výpoveď v práci zlepšiť deň. Podmienkou je, že túto nie práve najšťastnejšiu novinku musia zverejniť na LinkedIn. Ten v spolupráci s Burger Kingom pošle na adresu užívateľa (prvých 2 500) darčekový kupón na Whopper zadarmo.
Vedľajším cieľom kampane, okrem povzbudenia ľudí v postovaní nešťastných udalostí, je aj pridanie niekoľkých nových pobočiek Burger King a tým uvoľnenie niekoľko tisíc pracovných miest. Nie každý prepustený okrem jedla zadarmo získa aj pracovné miesto, ale podľa slov A. Mecado Worldwide z Burger Kingu: „Spoločnosť je otvorená možnosti ponúknuť niekoľko pracovných miest šikovným a talentovaným osobám.“
V roku 2009 mal Burger King veľmi vydarenú kampaň s názvom Whopper Sacrifice. Taký istý názov mala aplikácia, ktorá po vymazaní priateľa na Facebooku poslala dotyčnému upozornenie. Trošku odvahy zmiešanej s pocitom viny z vyhodenia 10 priateľov z Facebooku zaručilo užívateľovi odmenu. Burger zadarmo.
Aplikácia mala úspech už prvý deň a počas prvého týždňa 82 000 ľudí vymazalo dokopy 230 000 priateľstiev na Facebooku. Týždeň po tom, čo aplikácia rozvírila vlny kreativity a drzosti, sa Facebooku rozhodol obrátiť na vývojárov a dohodnúť sa s nimi na upravení aplikácie.