Najnovší typ Tiguana spoločnosť predstavuje nielen v TV spote, ale aj v Instagramovej hre. „Rule the Road“ je prepracovaná Instagramová page, ktorá okrem klasických digitálnych náhľadov ponúka aj videá, ktoré približujú jednotlivé časti, alebo činnosti prebiehajúce v meste. Úlohou hráča je prechádzať po uliciach preplneného New Yorku a hľadať skryté modely Tiguana. Následne je postup jednoduchý. Spraviť screenshot ulice alebo miesta, na ktorom stojí prípadne jazdí najnovší Tiguan a zapojiť sa do súťaže o zaujímavé ceny. Značka sa chce kampaňou zamerať aj na sociálne siete, ktorým doteraz nevenovala toľko pozornosti. Zadanie celej súťaže nájdete TU.
TV spot zas prekvapil s niečím iným. Lietajúcim King Kongom. Veľká nafukujúca gorila sa v reklame v jednom momente odtrhne od budovy a preletí naprieč mestom až k spomínanému typu nového Tiguana. „The New King“ je názov reklamy, čo jednoznačne naznačuje, že novým Kingom je podľa spoločnosti najmodernejší typ Tiguana.