Adweek
StoryEditor

Volkswagen stavil na King Konga

18.09.2017, 13:14
Objavil sa na Instagrame aj v TV spote.

Najnovší typ Tiguana spoločnosť predstavuje nielen v TV spote, ale aj v Instagramovej hre. „Rule the Road“ je prepracovaná Instagramová page, ktorá okrem klasických digitálnych náhľadov ponúka aj videá, ktoré približujú jednotlivé časti, alebo činnosti prebiehajúce v meste. Úlohou hráča je prechádzať po uliciach preplneného New Yorku a hľadať skryté modely Tiguana. Následne je postup jednoduchý. Spraviť screenshot ulice alebo miesta, na ktorom stojí prípadne jazdí najnovší Tiguan a zapojiť sa do súťaže o zaujímavé ceny. Značka sa chce kampaňou zamerať  aj na sociálne siete, ktorým doteraz nevenovala toľko pozornosti. Zadanie celej súťaže nájdete TU.

TV spot zas prekvapil s niečím iným. Lietajúcim King Kongom. Veľká nafukujúca gorila sa v reklame v jednom momente odtrhne od budovy a preletí naprieč mestom až k spomínanému typu nového Tiguana. „The New King“ je názov reklamy, čo jednoznačne naznačuje, že novým Kingom je podľa spoločnosti najmodernejší typ Tiguana.  

01 - Modified: 2020-06-03 09:10:46 - Feat.: - Title: Spoločnosť VWFS vynovila svoj web, dominuje jednoduchosť 02 - Modified: 2019-09-11 08:02:43 - Feat.: - Title: Je to oficiálne. Takto vyzerá nové logo značky Volkswagen 03 - Modified: 2018-01-05 12:10:28 - Feat.: - Title: Najnovšie reklamy týždňa: Duracell pomáha v Portoriku po hurikáne a piloti sú posadnutí palacinkami 04 - Modified: 2017-03-23 14:05:13 - Feat.: - Title: Najpredávanejšie značky áut. Tieto novinky uvedú v roku 2017 05 - Modified: 2016-09-19 09:05:12 - Feat.: - Title: Volkswagen na Slovensku tendroval mediálku. K PHD nepôjde
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 00:20