StoryEditor

Agentúra BOOST AGENCY: Kampaň pre dopravnú spoločnosť NAD - RESS bola výzva

28.09.2017, 15:30
Autor:
(red)(red)
Agentúra pripravila kompletnú kampaň a zastrešila aj marketingovú komunikáciu.

Spoločnosť NAD - RESS poskytuje svoje dopravné služby po celej Európe. Za 20 rokov fungovania na trhu sa jej podarilo zaradiť medzi skutočných lídrov vo svete nákladnej dopravy. No aj napriek tomu, že patrí medzi najväčších dopravcov, na prvé miesto nedáva len tie najväčšie veci. Je to tiež firma, ktorá si váži rodinné hodnoty a pevné zázemie. A presne tak sa chce prezentovať aj navonok. S tým už spoločnosti pomáha reklamná agentúra BOOST AGENCY, ktorá pre NAD - RESS pripravila kompletnú kampaň a zastrešila ich marketingovú komunikáciu. K tej nám viac povedal kreatívny riaditeľ agentúry, Filip Nemec.

Ako sa začala spolupráca medzi agentúrou BOOST AGENCY a spoločnosťou NAD - RESS?
Naša spolupráca sa začala už pred niekoľkými rokmi, keď sme pre firmu riešili tlačoviny, merchandise a pracovné oblečenie cez našu chránenú dielňu. Neskôr sme prichystali komunikačnú stratégiu, pri vytváraní ktorej sme sa snažili čo najviac vcítiť do značky a vystihnúť jej identitu. Klienta naša stratégia zaujala, ale v tom čase sa na trhu udiali veci, kvôli ktorým nebolo možné kampaň realizovať. Naša trpezlivosť a úsilie však nevyšli nazmar a po dvoch rokoch je kampaň, samozrejme s menšími obmenami, vonku a realizuje sa.

Ako ste sa so zadaním klienta popasovali, ako ste poňali celý koncept?
Bola to pre nás veľká výzva. Snažíme sa totiž meniť celkové povedomie o vodičoch kamiónov, ktoré je vo všeobecnosti skôr negatívne. Ukázať ľuďom, že je to náročná práca, pri ktorej sú kamionisti často odlúčení od svojich rodín, ale ktorá im tiež zabezpečuje vyššiu životnú úroveň. To je aj cieľom našej kampane – spropagovať povolanie vodiča ako prácu, na ktorú môže byť človek hrdý.

Aký postup ste zvolili k splneniu tohto cieľa?
Najprv je potrebné vybudovať určité povedomie o značke, o samotnej spoločnosti. Naša kampaň je tvorená z teasingovej časti, v ktorej neprezrádzame celú pointu reklamy, čím v ľuďoch vyvolávame zvedavosť. A pokračuje imidžovou časťou, v ktorej chceme vďaka konceptu „čísla“ dať ľuďom pocit, že toto je tá silná firma, ktorá dokáže odviezť akékoľvek množstvo tovaru. V kontraste s ohurujúcim číslom zároveň vyjadrujeme jeden výsledný pocit, ktorý to klientovi prinesie.

http://www.boost.sk/ BOOST AGENCY

Na koho je kampaň smerovaná? Aká je vaša cieľová skupina?
Primárnou cieľovou skupinou kampane sú najmä ľudia, ktorí pôsobia v oblasti dopravných služieb ako profesionálni vodiči, kamionisti, šoféri či kuriéri. Sekundárnou cieľovou skupinou sú veľké spoločnosti, ktoré využívajú dopravné služby. Práve v rámci tejto B2B komunikácie sme poňali koncept ako ukážku veľkosti spoločnosti v číslach, pričom však budujeme image dobrého zamestnávateľa.

Prečo práve teraz, po niekoľkých rokoch, nastal čas na realizáciu kampane? Čo bolo tým zlomovým okamihom?
Spoločnosť NAD - RESS nedávno oslávila svoje 20. výročie. Pri tejto príležitosti sa rozhodla vyslať o sebe správu aj do sveta. Filozofiu fungovania spoločnosti sme sa pokúsili zhmotniť do reklamného spotu. Pre NAD - RESS je dôležité dávať každému zamestnancovi pocítiť, že je súčasťou ich veľkej rodiny. Práve v takejto atmosfére sa nesie celý spot. Aj keď hovorí o silnom a veľkom dopravcovi, ktorý zvládne čokoľvek, zároveň dáva na zreteľ, že je to najmä firma s veľmi ľudským až rodinným prístupom.

V akom rozsahu je kampaň realizovaná?
Reklamný spot nájdete nielen na YouTube a sociálnej sieti Facebook, ale aj na televíznych obrazovkách. Okrem spotu sa od septembra rozbehla celá kampaň, ktorá zahŕňa rádio, outdoor – s teasingovou aj image časťou, ale aj kompletný online.

Čo od kampane očakávate, poprípade aké sú vaše plány do budúcnosti?
Veríme, že verejnosť začne vnímať NAD - RESS ako seriózneho dopravcu a zároveň ľudského zamestnávateľa. Od nového roku máme pripravené aj pokračovanie kampane, takže ľudia budú mať šancu vidieť značku NAD - RESS počas celého roka, z čoho sa veľmi tešíme.

BOOST AGENCY

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 06:39