StoryEditor

Kinoreklama: Skvelá platforma pre kreatívne kampane

28.09.2017, 15:10
Autor:
(red)(red)
Umožňuje prepojenie on-screen a off-screen aktivít.

Kinoreklama je jedinečným marketingovým nástrojom, ktorý umožňuje tvorbu vysoko kreatívnych kampaní. Umožňuje kreatívne prepojenie on-screen a off-screen aktivít a pri správnom nastavení parametrov kampane dokáže dosiahnuť veľmi vysokú účinnosť.

V sieti kín Cinema City zabezpečuje predaj reklamného priestoru spoločnosť New Age Advertising. „Čoraz viac našich klientov hľadá spôsob, ako účinne znásobiť efektivitu svojej kampane využitím aktivít i mimo plátna,“ hovorí Lucia Repčíková, Media Sales Manager NAA Slovensko a dopĺňa, že „často ide o rozdávanie letákov, využitie plazmových obrazoviek či sampling letákov“.

Široké možnosti nad rámec spotu na plátne využil napríklad klient Österreich Werbung pri svojej jarnej kampani, kde využil premietanie spotu aj na plazmových obrazovkách vo foyeri kina. Novým a významným klientom je Ministerstvo sociálnych vecí a rodiny SR, ktoré zahrnulo kinoreklamu do svojej kampane zameranej na prevenciu sexuálneho násilia medzi mladými ľuďmi.

New Age Advertising

Aj na plátne môže klient popustiť uzdu fantázii a prísť s originálnym spotom

Československá obchodná banka ako prvá na Slovensku využila v reklamnej kampani jedinečné možnosti formátu 4DX. Atraktívny formát 3D zasa využila Prvá Stavebná Sporiteľňa. Účinnou možnosťou prezentácie značky je spojenie s niektorou z aktivít, ktoré pre návštevníkov svojich kín pripravuje Cinema City. Napríklad Ladies Movie Night – exkluzívne večerné predstavenie pre dámy, ktoré sa koná jedenkrát mesačne a je spojené nielen s predpremiérou filmového trháku, ale aj s welcome drinkom, tombolou a množstvom atraktívnych darčekov a balíčkom pre každú účastníčku.

Generálny partner podujatia je už niekoľko rokov parfuméria Marionnaud Paris, ktorá sa podieľa aj na extra aktivitách spojených so zaujímavými výhrami. K ďalším partnerom za posledné obdobie patrili okrem iných aj CCC obuv, hotelová sieť Trinity, Pernod Ricard či automobilka Renault.

New Age Advertising

​Skvelou príležitosťou je Veľká letná súťaž, ktorá trvá dva mesiace počas leta a je spojená so silnou promo akciou pre každého partnera. Tento rok sa premiérovo, a hneď z pozície generálneho partnera, zapojila aj Summit Motors Slovakia, ktorá venovala hlavnú výhru – nový automobil Ford Focus ST-Line. Nemenej dôležitými partnermi tohtoročnej Veľkej letnej súťaže boli aj Enjoy Travel, FIRO-Tour, Multisport či DM Drogerie.

01 - Modified: 2017-11-07 14:29:47 - Feat.: - Title: Surfujte na vlne rekordnej návštevnosti kín Cinema City
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. máj 2024 09:49