Grayling, globálna komunikačno-konzultačná spoločnosť s pobočkou aj na Slovensku, vymenovala na pozíciu kreatívneho a strategického riaditeľa Jonathana Sancheza. Tento krok je jednou z investícií, ktoré uskutočnil Grayling s cieľom posunúť kreatívne a strategické riešenia komunikačných kampaní na vyššiu úroveň. Sanchez je skúseným marketérom s vyše 20-ročnými skúsenosťami naprieč tromi kontinentmi (Európa, Ázia, Amerika).
Grayling si v poslednom období posilnil reputáciu za svoje kreatívne kampane v Európe, o čom svedčia aj ocenenia v prestížnych komunikačných súťažiach ako Effie, Golden Drum, Muse Creative či SABRE Awards. Vymenovanie Jonathana Sancheza spolu s ďalšími významnými investíciami do kreatívnych služieb je teda logickým krokom, aby si spoločnosť udržala svoju silnú pozíciu pri tvorbe plne integrovaných kreatívnych kampaní s čo najväčším zásahom.
Jonathan Sanchez pred vstupom do Graylingu pôsobil v niekoľkých vedúcich pozíciách v globálnych marketingovo-komunikačných agentúrach (Havas / Euro RSCG, JWT Worldwide a Edelman), ako aj technologických či FMCG spoločnostiach (vrátane Unileveru). Je tiež špecialistom na dlhodobo udržateľné komunikačné stratégie.
Peter Fecko, Managing Director pre Českú republiku a Slovensko, tento krok komentoval: „Verím, že sa Jonathanovi podarí posunúť súčasný kreatívny potenciál Graylingu do nových dimenzií. Vnímame to ako príležitosť na posilnenie našej strategickej ponuky pre klientov pôsobiacich naprieč európskymi trhmi v rôznych sektoroch a disciplínach. Pracoval na mnohých zaujímavých senior pozíciách v komunikačnom a kreatívnom odvetví, či už na strane agentúry alebo ako súčasť korporátnych tímov po celom svete. Som presvedčený, že tak ako naše tímy, aj klienti budú čoskoro profitovať z jeho rozsiahlych medzinárodných skúseností, čo bude mať určite veľký vplyv aj na nové obchodné spolupráce v našom regióne.”
„Vážim si príležitosť stáť na čele zmeny, ktorá má priniesť rast na európskych trhoch v týchto zaujímavých časoch. Som pripravený vyhrávať kampane, ktoré sú založené na silných ideách a majú schopnosť naštartovať hnutie, pomôcť k zvýšeniu povedomia o značke či produkte tých, ktorí sa s nami rozhodnú spolupracovať,” vyjadril sa Jonathan Sanchez.