BeaWorld, prestížny festival, ktorý každý rok oceňuje, najlepšie eventy nielen v Európe, zverejnil shortlisty. Medzi prácami, ktoré postúpili do užšieho výberu je práca agentúry Creative Pro (KE), ktorá bodovala hneď v troch kategóriách: Nízkorozpočtový budget, Launch produktu-služby a Využitie webu a sociálnych médií.
Práca, ktorú odborníci posunuli na shortlist agentúra Creative Pro (KE) vytvorila pre Košické letisko a išlo o launch letov do piatich svetových metropol. To, že sa z Košíc dá lietať do celého sveta sa agentúra rozhodla oznámiť piatimi influencermi, ktorí absolvovali let do vybraných destinácií a zážitky z pobytu zdieľali na sociálnych sieťach.
Na shortlisty najlepších eventov sa dostala aj práca poľskej pobočky Creative Pro (Polska), ktorú agentúra pripravila pre klienta Bacardi Martini. Išlo uvedenie produktu na trh.
To, či práce dostanú aj ocenenie, sa dozvieme v polovici novembra, kedy sa uskutoční slávnostný galavečer BeaWorld, tento rok v Porte.