StoryEditor

Printová reklama, ktorá hovorí o niečom, čo je tabu. Témou je domáce násilie

30.10.2017, 19:12
Autor:
pzpz
Zobrazuje, čo zostáva po incidente v hlavách detských svedkov.

Domáce násilie je znepokojujúca problematika, ktorá sa len zriedka stane témou reklamy. Nezisková organizácia Joe Torre Safe at Home Foundation v spolupráci s agentúrou Gyro vymyslela kampaň, ktorá sa rozhodla o tomto probléme hovoriť.

Snažia sa pomôcť v boji proti dlhodobým následkom domáceho zneužívania. A zvýšiť povedomie o vzdelávacích inštitúciách pre deti postihnuté násilím.

Na troch vizuáloch sú detské hlavy, ktoré nemajú vlasy, ale vidieť mozog. Na záhyboch sú vyobrazené obrysy muža, ktorý napáda ženu. Symbolizuje to dlhodobý účinok domáceho násilia „vrytého“ do detskej pamäte.

Niektoré zranenia sa nedajú vyliečiť.

Adweek

​Raz to uvidia a už to s nimi zostane.

Adweek

​​Nie všetky zdesenia sú viditeľné.

Adweek

​Printové reklamy sú súčasťou amerických časopisov, ako napríklad Wall Street Journal.  

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. december 2024 04:17