StoryEditor

Produktová aróma. Čo dokáže spojenie dvoch zmyslov priamo v mieste predaja

31.10.2017, 08:22
Autor:
(red)(red)
Ako na vás pôsobí, keď po vstupe do potravín zacítite čerstvé pečivo?

Príjemná vôňa sa šíri predajňou a vy sa už tešíte, ako si čerstvé, chrumkavé pečivo doma vychutnáte. Produktové arómy podporujú predaj potravín a vytvárajú príjemný zážitok z nakupovania.

Medzi najpopulárnejšie produktové arómy patrí vôňa kávy, bazalky, klobásky, pomarančového korenia, čokolády a mnohé iné. Pri predstavovaní nových produktov a pri rôznych promočných aktivitách na predajnom mieste dokáže aróma posilniť emóciu a zákazník si váš nový produkt na základe príjemnej vône zapamätá.  Túto emóciu si automaticky spojí s vašou značkou a vytvorí si trvalú príjemnú spomienku.

Efektívne kombinovanie

Produktová aróma sa dá veľmi efektívne kombinovať s reklamou v In-Store rádiu. Pri propagácii produktu dokážete klienta spotom v In-store rádiu navigovať k vášmu produktu, informujete ho o novinkách a zľavách. Keď váš zákazník nakupuje a cez In-Store rádio zachytí informáciu o vašom produkte, príde si produkt pozrieť a pri propagačnom pulte alebo pri regáli zacíti príjemnú vôňu, môžete u neho vyvolať emocionálnu reakciu, po ktorej si produkt okamžite kúpi.

Predstavte si, že blúdite po obrovských potravinách a In-Store rádio vám oznámi, že ovocné čaje sú momentálne v akcii. Vy ste do potravín neprišli s cieľom kúpiť si čaj, ale pri prechode uličkou, v ktorej sa predávajú čaje vás očarí príjemná vôňa pomarančového korenia. Určite sa už v tomto momente začnete tešiť, ako sa doma zabalíte do deky, otvoríte si knihu a uvaríte si čaj.

Case studies

Čajová cesta Pickwick:

Klient: AIRBUZZ/JDE
Umiestnenie: TESCO NARODNÍ, ČR
Kampaň: ČAJOVÁ CESTA/PICKWICK
Dĺžka kampane: 1 mesiac
Vôňa: Pomarančové korenie

STORE MEDIA

Čerstvo pomletá káva Jacobs:

Klient: JDE CZ
Umiestnenie: Globus, Olomouc, ČR
Kampaň: JACOBS
Dĺžka kampane: 1 mesiac
Vôňa: Čerstvo pomletá káva

STORE MEDIA

Aromatizovanie autobusovej zastávky v Bratislave:

Klient:JC Decaux
Umiestnenie: MHD ZÁSTAVKA, Bratislava, SR
Kampaň: Dolce Gusto, Nescaffé
Dĺžka kampane: 1 mesiac
Vôňa: Čerstvo pomletá káva

STORE MEDIA

01 - Modified: 2017-10-06 11:06:33 - Feat.: 0 - Title: Aróma marketing: Retail, reštaurácie a hotely posilňujú svoju značku charakteristickou vôňou 02 - Modified: 2017-10-16 13:12:13 - Feat.: 0 - Title: Aróma marketing v bratislavskej MHD: Autobusy voňajú čajom a tymiánom
01 - Modified: 2019-08-05 12:42:41 - Feat.: - Title: Viedeň ukončila experiment s parfumami v metre, ľudia ich nechceli 02 - Modified: 2017-10-16 13:12:13 - Feat.: - Title: Aróma marketing v bratislavskej MHD: Autobusy voňajú čajom a tymiánom 03 - Modified: 2017-10-06 11:06:33 - Feat.: - Title: Aróma marketing: Retail, reštaurácie a hotely posilňujú svoju značku charakteristickou vôňou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 19:52