StoryEditor

Poštová banka štartuje vianočnú kampaň. Hovorí o Vianociach bez darčekov

31.10.2017, 15:00
Autor:
rmrm
Pozrite si nový tv spot z dielne Wiktor Leo Burnett. Opäť s Luciou Siposovou a Jánom Koleníkom.

TV spot s pracovným názvom „Armagedon“ zachytáva vianočnú pohodu, ktorú nenaruší ani zemetrasenie, víchrica či pád meteoritu za oknami bytu, ktorý je napokon pod vplyvom poveternostnej situácie zničený. „Radi by sme ľudí inšpirovali k rozumnému narábaniu s peniazmi počas blížiacich sa vianočných sviatkov. Nákupy odporúčame odložiť na január, na obdobie výpredajov,  kedy môžeme výrazne ušetriť. Veď Vianoce bez darčekov nemusia znamenať koniec sveta, hlavne, že sme spolu s ľuďmi, ktorí sú nám blízki,“ hovorí Dáša Juríková riaditeľka odboru komunikácie a PR Poštovej banky.

Poštová banka novým spotom pokračuje v komunikačnom koncepte „filmových žánrov“, ktorý podporuje pozicioning Poštovej banky, s cieľom meniť postoj Slovákov k peniazom. Jesennú kampaň na úver na bývanie považuje banka za úspešnú, pretože potvrdila, že vzťah k peniazom sa dá zmeniť aj s trochou humoru, napätia a romantiky. Aktuálny vianočný spot komunikuje spotrebný úver Dobrá pôžička.

„Po akcii a romantike bol žáner katastrofického filmu jasnou voľbou. Navyše, veľmi dobre funguje s insightom celej kampane. Vchádzame do obdobia roka, ktoré je prešpikované dojemnými a emotívnymi vianočnými príbehmi. Pokiaľ však chceme meniť správanie ľudí a inšpirovať ich k rozumnejšiemu narábaniu s peniazmi, potrebujeme sa z vianočného klišé vymaniť. Spot sme opäť realizovali s Tomášom Řehořkom a JOJ Production,“ dopĺňa Martin Keder, Associate Creative Director, Wiktor Leo Burnett.

Zaujímavosti: Scéna bola pripravená a konštruovaná tak, aby sa v postavenom byte mohlo so všetkým triasť, vytvoriť tak efekt zemetrasenia a ničivej katastrofy. Jej príprava trvala sedem dní a tvorcovia spotu ju v priebehu 14-hodinového natáčania postupne, systematicky ničili. Herci tentokrát využili aj svoje tanečné skúsenosti. Choreografiu nacvičovali pod vedením Jána Hromadu. Na príprave a samotnom natáčaní reklamného spotu sa podieľal 55-členný štáb.

Vizitka kampane

Klient: Poštová banka
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Keder
Copywriter: Martin Keder
Art Director: Martina Mihálová
Account Manager Senior: Juraj Výboch 

01 - Modified: 2024-08-16 06:07:05 - Feat.: - Title: Aupark si v tendri vybral Wiktor Leo Burnett 02 - Modified: 2024-06-10 07:58:18 - Feat.: - Title: KFC na Slovensku spúšťa svoju prvú televíznu kampaň 03 - Modified: 2024-04-05 08:26:07 - Feat.: - Title: Slovenský zväz ľadového hokeja spúšťa novú komunikačnú platformu Byť fér je #okej 04 - Modified: 2024-02-21 08:22:21 - Feat.: - Title: U Wiktora je ďalší Peter 05 - Modified: 2023-11-13 09:55:00 - Feat.: - Title: Začarované štvrte upozorňujú na jeden z nevyužívaných bratislavských brownfieldov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. december 2024 23:07