StoryEditor

Poštová banka štartuje vianočnú kampaň. Hovorí o Vianociach bez darčekov

31.10.2017, 15:00
Autor:
rmrm
Pozrite si nový tv spot z dielne Wiktor Leo Burnett. Opäť s Luciou Siposovou a Jánom Koleníkom.

TV spot s pracovným názvom „Armagedon“ zachytáva vianočnú pohodu, ktorú nenaruší ani zemetrasenie, víchrica či pád meteoritu za oknami bytu, ktorý je napokon pod vplyvom poveternostnej situácie zničený. „Radi by sme ľudí inšpirovali k rozumnému narábaniu s peniazmi počas blížiacich sa vianočných sviatkov. Nákupy odporúčame odložiť na január, na obdobie výpredajov,  kedy môžeme výrazne ušetriť. Veď Vianoce bez darčekov nemusia znamenať koniec sveta, hlavne, že sme spolu s ľuďmi, ktorí sú nám blízki,“ hovorí Dáša Juríková riaditeľka odboru komunikácie a PR Poštovej banky.

Poštová banka novým spotom pokračuje v komunikačnom koncepte „filmových žánrov“, ktorý podporuje pozicioning Poštovej banky, s cieľom meniť postoj Slovákov k peniazom. Jesennú kampaň na úver na bývanie považuje banka za úspešnú, pretože potvrdila, že vzťah k peniazom sa dá zmeniť aj s trochou humoru, napätia a romantiky. Aktuálny vianočný spot komunikuje spotrebný úver Dobrá pôžička.

„Po akcii a romantike bol žáner katastrofického filmu jasnou voľbou. Navyše, veľmi dobre funguje s insightom celej kampane. Vchádzame do obdobia roka, ktoré je prešpikované dojemnými a emotívnymi vianočnými príbehmi. Pokiaľ však chceme meniť správanie ľudí a inšpirovať ich k rozumnejšiemu narábaniu s peniazmi, potrebujeme sa z vianočného klišé vymaniť. Spot sme opäť realizovali s Tomášom Řehořkom a JOJ Production,“ dopĺňa Martin Keder, Associate Creative Director, Wiktor Leo Burnett.

Zaujímavosti: Scéna bola pripravená a konštruovaná tak, aby sa v postavenom byte mohlo so všetkým triasť, vytvoriť tak efekt zemetrasenia a ničivej katastrofy. Jej príprava trvala sedem dní a tvorcovia spotu ju v priebehu 14-hodinového natáčania postupne, systematicky ničili. Herci tentokrát využili aj svoje tanečné skúsenosti. Choreografiu nacvičovali pod vedením Jána Hromadu. Na príprave a samotnom natáčaní reklamného spotu sa podieľal 55-členný štáb.

Vizitka kampane

Klient: Poštová banka
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Keder
Copywriter: Martin Keder
Art Director: Martina Mihálová
Account Manager Senior: Juraj Výboch 

01 - Modified: 2025-12-22 10:39:50 - Feat.: - Title: Škoda Auto Slovensko v novej emotívnej vianočnej kampani spája generácie 02 - Modified: 2025-12-19 10:46:49 - Feat.: - Title: Ďalšie zmeny vo Wiktor Leo Burnett. Agentúra zásadne mení svoj lídership 03 - Modified: 2025-12-19 10:38:16 - Feat.: - Title: Michal Kopriva je novým managing directorom agentúry Wiktor Leo Burnett 04 - Modified: 2025-12-12 15:00:43 - Feat.: - Title: Škoda vo vianočnej kampani oslavuje spoločnú radosť z objavovania 05 - Modified: 2025-12-04 08:41:33 - Feat.: - Title: Nemenná chuť Vianoc s Pilsner Urquell: Pre chvíle, ktoré nechceme meniť
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2025 16:01