Procter & Gamble ako jeden zo sponzorov olympijských hier predstavil kampaň “#LoveOverBias”. V skoro dvojminútovom videu milo zachytáva obraz matiek podporujúcich svoje deti v plnení ich snov.
Reklamná kampaň z dielne agentúry Wieden + Kennedy poukazuje na časté predsudky voči náboženstvu, farbe pleti, sexuálnej orientácii alebo zdravotnému postihnutiu. Oslavuje úlohu mamy, ktorá pomáha svojmu dieťaťu prekonať akúkoľvek zaujatosť a vidí v ňom potenciál bez ohľadu na to, čo vidia ostatní. Na konci videa je vyslovená idea celého spotu: „Predstavte si svet taký, aký ho vidia matky“ a poďakovanie mame.
Pekná myšlienka, ktorá podporuje rozmanitosť účastníkov Zimných olympijských hier 2018, no má to jednu malú chybu. Spoločnosť tak kládla dôraz na lásku matky, až zabudla na otca. Kritika reklamy teda zahŕňa hlavne vylúčenie otcov z pozície rodičovstva.