Do 8. ročníka PROKOP 2017 sa vo všetkých jedenástich kategóriách prihlásilo 116 projektov. Súťažiť bude 36 prihlasovateľov. Najväčšie zastúpenie majú kategórie Corporate Communications a Business to Consumer PR s 19 prácami.
Aktualizácia: Prihlásené projekty si môžete pozrieť na www.prokop.online
Hlavné kategórie:
- Corporate Communications - 19 prihlásených projektov
- Business to Business PR - 4 prihlásené projekty
- Business to Consumer PR - 19 prihlásených projektov
- Community Relations - 11 prihlásených projektov
- Internal Communication - 8 prihlásených projektov
Špeciálne kategórie:
- Best media placement - 11 prihlásených projektov
- Digitálne PR – 16 prihlásených projektov
- Regional Community Relations – 8 prihlásených projektov
- Event PR - 6 prihlásených projektov
- Vládne a politické PR - 2 prihlásené projekty
- Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie – 12 prihlásených projektov
O prácach bude rozhodovať 15-členná porota zložená z osobností PR brandže a renomovaných špecialistov a odovzdávanie sa uskutoční 22. novembra 2017.