Medzinárodná súťaž EPICA je známa tým, že ceny za kreativitu v reklame udeľujú médiá. Porotcami sú šéfredaktori z viac než 40 svetových časopisov a webov, ktoré píšu o reklame. Slovensko zastupuje magazín Stratégie, partnerom a členom poroty Epica je už od roku 1996.
Tento rok sa na shortlist prebojovali štyri slovenské agentúry.
JANDL s prácou Homeless at Home pre klienta Beneva Foundation.
Vizitka kampane:
Client: Beneva (beneva.ro)
Agency: JANDL Bratislava
CG/Production: Salamagica c/o analog/digital
TRIAD prihlásil kampaň 17. november v dvoch kategóriách ( Media Innovation, Mobile Campaigns). Práca bola vytvorená pre klienta O2. Kampaň si už odniesla viaceré ocenenia zo Zlatého Klinca a zahraničných súťaží PIAF, NY Festival, Cannes Lions, Golden Hummer a Golden Drum.
Vizitka kampane:
Agency: TRIAD Advertising, Bratislava, Slovakia
Creative Director: Martin Woska
Art Director: Tomas Banik
Copywriters: Roman Hribik, Vlado Kurek, Matus Priehoda
Developers: Matej Minar, Roman Janajev
Agentúra Effectivity zabojuje s projektom There Is No Beauty at the End of Evolution. Klientom je EKOTOPFILM/ENVIROFILM. Táto práca sa dostala na shortlist v dvoch kategóriách aj na Golden Drum.
Vizitka kampane:
Agency: Effectivity
Director: Jonas Karasek
Zaraguza pre klienta Kofola prišla s prácou Semtex: Ode to Porn. Pokúsi sa s ňou uspieť.
Vizitka kampane:
Advertising Agency: Zaraguza, Bratislava, Slovakia
Creative Directors: Michal Pastier, Igor Majkut
Art Director: Igor Majkut
Copywriters: Jaroslav Vígh, Juraj Pobjecky
Výsledky budú vyhlásené na slávnostnom odovzdávaní cien, 17. novembra v Berlíne. Víťazi každého ročníka sú spolu s najlepšími prácami zaradení do exkluzívnej publikácie Epica Book - štyristo stranovej biblie tvorivej inšpirácie, ktorá je distribuovaná do celej Európy.