OMV Slovensko má novú digitálnu a aj kreatívnu agentúru. V tendroch špeciálne na online a offline, do ktorých sa prihlásilo niekoľko desiatok agentúr, nakoniec vyhralo This is Locco.
„Úspech vo výberovom konaní je pre agentúru vždy dôvodom na radosť. U nás je ten dôvod dvojnásobný, keďže sa nám podarilo uspieť v oboch jeho častiach, vďaka čomu budeme môcť pre klienta OMV Slovensko vytvárať ucelenú crossline komunikáciu. Ďakujeme klientovi za prejavenú dôveru a tešíme sa na spoluprácu,“ povedal bezprostredne po oznámení výsledku tendra Rasťo Bahurinský, CEO This is Locco.
Na novú agentúru čaká výzva zlepšiť vysoko nastavenú latku komunikácie značky v online aj offline svete a prinášanie nových a netradičných nápadov. This is Locco nahradí na pozícii kreatívnej a aj digitálnej agentúry Triad, ktorý mal na starosti obe tieto pozície doteraz.