Prvou reklamou, o ktorej dnes napíšeme, bude tá „najzobrazovanejšia“ za rok 2017 podľa YouTube rebríčka. Síce nie je nová, ale je kvôli ´klikom´ spomenutia hodná. Klientom je Samsung, ktorý komunikoval novinku prevádzkových dodávok prostredníctvom milého príbehu. K dispozícií sú pri akejkoľvek poruche niektorého zo zariadení značky.
Emotívny spot zasadený do vidieckej Indie má ukázať problém obyvateľov tejto oblasti, ktorí musia niekedy cestovať až 50 míľ, aby mohli urobiť drobné úpravy technológie od Samsungu. Počet klikov reklamy: 150,3 milióna.
Pre niekoho vkus a pre niekoho nevkus je nová kolekcia značky Louis Vuitton v spolupráci s umelcom Jeffom Koonsom. To, že hranice v móde a podľa nasledujúceho videa ani v reklame neexistujú, ukázala spoločnosť takýmto spôsobom. Názory na reklamu sa odlišujú, preto si ten svoj utvorte sami.
A už sa znovu dostávame k vianočným spotom, ktorých je stále veľa nových. Minuloročná vianočná Edeka bola emotívna. Starý otec v nej oznámil rodinne, že umrel. Urobil tak preto, aby všetkých, ktorí odriekli pozvanie na Vianoce, k nemu prinútil prísť a stráviť spoločný čas. Tento rok nás spoločnosť v spote zoberie do roku 2117, kde svet vyzerá chladne a opustene. Nakoniec sa ukáže, že je to inak.
Sieť holandských supermarketov Plus Supermarkets dáva počas sviatočnej večere rozvedenú rodinu znovu dokopy. Malé dievčatko chce, aby s nimi večeral aj otec, preto mu dá darček, s ktorým musí prísť tam, kde večeria zvyšok rodiny.
Trojicu vianočných videí uzavrie Lidl. Ten v spote hovorí o tom, že Vianoce nemusia byť tak dokonalé, ako si ich každý predstavuje. Treba si užiť všetky momenty počas sviatkov, nech sú akékoľvek.
Minulo-týždňový článok si môžete prečítať tu: