StoryEditor

Zuzana Durčeková, prezidentka KRAS-u: Počas pandémie sme viac kooperovali ako súťažili

12.10.2021, 16:23
S prezidentkou KRAS-u a výkonnou riaditeľkou Silviou Cyprichovou hovoríme o prioritách reklamného záujmového združenia.

V lete 2019 ju jednohlasne zvolili za prezidentku KRAS-u. Zuzana Ďurčeková vzápätí predstavila plány, kam chcela  činnosť záujmového združenia posunúť. Ako do týchto aktivít zasiahla pandémia, čo je dnes pre Klub reklamných agentúr dôležité, ale aj o komunikačnej kampani pre vakcínovanie, hovorili pre Stratégie prezidentka Klubu reklamných agentúr Zuzana Ďurčeková (vľavo) a výkonná riaditeľka Silvia Cyprichová. (vpravo)


Aj keď sa o minulom roku hovorilo z rôznych pohľadov, nedá mi nezačať práve otázkou na túto tému. Ako vám rok 2020 zasiahol do plánov v KRAS-e?
Z. Ď.: Tak teda zasiahol, a to zásadným spôsobom. Rutina z posledných rokov prestala platiť. Všetky aktivity, ktoré sme dovtedy robili už „so zaviazanými očami“, sme museli prehodnotiť. Padali zásadné otázky, či ich vôbec budeme robiť a ak áno, tak ako a kedy. Nakoniec sme však realizovali všetky naše súťaže a aktivity ako po minulé roky. Jedinou výnimkou bola konferencia pri súťaži Zlatý klinec – do tej sme nešli. Tú sme si nechali na neskôr. Najcennejší moment bol pre mňa pocit spolupatričnosti. Určite veľmi zosilnela vzájomná spolupráca členských agentúr. Kooperovali sme viac ako súťažili. Špeciálne by som chcela vyzdvihnúť spoluprácu členov prezídia a poďakovať im. Boli skvelí a obetaví na úkor vlastného času.
Od začiatku pandémie sme mali každý týždeň otvorené zasadnutia členských agentúr, kde sme sa navzájom informovali o stave, v ktorom sme sa ocitli. Zdieľali sme si svoje „learnings“, ako každý z nás riešil situáciu počas lockdownu. Hovorí sa, že kríza preverí charakter. Previerka z môjho pohľadu dopadla v KRAS-e výborne.

Čo bolo pre vás vtedy témou?
Z. Ď.: Najdôležitejšou témou bolo zdravie. Zaujímali sme sa, ktoré agentúry pandémia zasiahla a v akej sile. Ďalšou témou boli interné opatrenia, ktoré sme postupne zavádzali. V čase chaosu, ktorý vtedy panoval, si nikto nebol istý svojimi rozhodnutiami a možnosť poradiť sa, prípadne počuť alternatívne riešenia bola vždy vítaná. Obávali sme sa najmä pozastavenia prác zo strany klientov. Tým sa následne otvárali otázky vlastného prežitia, ale najmä udržania zames...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2024 07:28