Slovnaft chce každý rok zaujať potenciálnych záujemcov o štúdium na SOŠ chemickej, a teda žiakov základných škôl druhého stupňa. „Ultimátny cieľ je každý rok naplniť ročník,“ definujú stručne zadanie tvorcovia kampane z agentúry dotcom advertising.
Štúdium prírodných vied budí u mnohých detí obavy, preto ich už niekoľko rokov agentúra dotcom presviedča, že chémia je zábava. Výsledkom kampaní je nárast počtu študentov odboru chemik – operátor, ktorí môžu hneď po úspešnom skončení školy začať pracovať v Slovnafte.
Pri poslednej kampani agentúra propagovala chemickú školu v obľúbenej hre Minecraft. Agentúre dotcom a Asimisterovi sa podarilo prepojiť do detailov spracovaný virtuálny svet s reálnymi ľuďmi, aby si každý z nich užil návštevu ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.