StoryEditor

Robiť chyby je ľudské. Netreba z nich mať stres, ale treba sa z nich poučiť, tvrdí 4ka v novej kampani

19.10.2021, 13:30
Autor:
redred
MARK BBDO pripravilo pre mobilného operátora 4ku novú sériu spotov.

Mobilný operátor po úspešnej jarnej kampani „Nepotrebujem drahé veci“ prichádza s pokračovaním konceptu #jemito4. Tentokrát sú hlavnou témou „chyby“.

„Ľudia robia chyby a je to bežné. Nik nie je dokonalý a bezchybný, no napriek tomu, že si to uvedomujeme, mnohí majú stres zo zlyhania, boja sa urobiť nejakú chybu. Pod vplyvom sociálnych sietí cítime obrovský tlak na bezchybný výkon, bezchybnú vizáž a bezchybný život. Je nám predstavovaný dokonalý svet a mnohí, najmä mladí ľudia, sa dostávajú pod neuveriteľný tlak“, vysvetľuje Boyo Dohnal, kreatívny riaditeľ MARK BBDO, prečo agentúra ponúkla klientovi túto tému.

Marketingový riaditeľ 4ky Roland Kyška dopĺňa: „Nás táto téma hneď oslovila a rozhodli sme sa ju komunikovať viacerými spôsobmi, nielen prostredníctvom televíznej reklamy. Chceme tiež túto dôležitú tému vniesť celkovo do našej firemnej kultúry. V širšom význame téma súvisí s duševným zdravím a preto sme na úrovni CSR vytvorili úzku spoluprácu s organizáciou Liga za duševné zdravie, s ktorou sme podpísali memorandum o spolupráci.“

Kampaň bude prebiehať v TV, OOH, tiež v online prostredí a na sociálnych sieťach. Zároveň v online prostredí bude nasadený špeciálny spot s reálnym učiteľom základnej školy, ktorý bude upriamovať pozornosť na webovú stránku Ligy za duševné zdravie. Na nej žiaci, rodičia aj učitelia nájdu užitočný obsah a rady ako pomôcť dieťaťu prekonať tlak a strach zo zlého hodnotenia, zlých známok, zlyhania a ako mu vytvoriť podnetné a nie stresujúce prostredie.

Spoty sa pod taktovkou režiséra Maroša Milčíka nakrúcali v priestoroch výstaviska Incheba, ktoré podčiarkli svojou architektúrou atmosféru, pričom celkové vizuálne stvárnenie spotov vystihuje podstatu posolstva kampane. Jeden zo spotov sa pre zachovanie autenticity natáčal aj v školskej triede a jeho tvárou sa stal Dávid Králik, učiteľ a spoluzakladateľ základnej školy Felix a Učiteľ roka 2020 v kategórii Učiteľ na diaľku. Do ďalšieho bol obsadený mladý slovenský bubeník Roland Uškovič zo žilinskej kapely Ja ty a Rolo, a v treťom spote sa predstavila mladá študentka Anežka, ktorá zaujala svojou prirodzenosťou.

Pozrite si sériu dvoch televíznych spotov, ktoré v najbližších dňoch doplní aj jeden spot čisto pre online:

Vizitka kampane: #jemito4
Klient: SWAN Mobile – Alexandra Körmendy, Roland Kyška
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Boyo Dohnal
Copywriter: Matúš Švirloch, Ivan Vojvoda
Art Director: Boyo Dohnal
Account Manager: Kristína Halová
Fotograf: Welin Nagyová
Režisér: Maroš Milčík
Kamera: Anna Smoroňová
Produkcia: George Miller

01 - Modified: 2021-10-14 10:49:19 - Feat.: 0 - Title: Operátor SWAN sa spája so SWAN Mobile, prevádzkovateľom 4ky 02 - Modified: 2021-08-31 12:38:52 - Feat.: 0 - Title: SWAN a 4ka majú nového PR manažéra 03 - Modified: 2021-05-21 11:31:50 - Feat.: 0 - Title: SWAN a 4ka otvárajú prvé spoločné predajné centrum, bude určovať trend 04 - Modified: 2021-04-19 09:30:08 - Feat.: 0 - Title: K plnohodnotnému životu nepotrebujeme drahé veci, odkazuje 4ka v novej kampani 05 - Modified: 2020-10-15 08:21:46 - Feat.: 0 - Title: 4ka pokračuje v kampani #jemito4 aj na jeseň
01 - Modified: 2024-01-08 13:43:56 - Feat.: - Title: Love brand sa len tak nezrodí, buduje sa cez pozitívnu zákaznícku skúsenosť 02 - Modified: 2023-10-17 12:13:55 - Feat.: - Title: Nová kampaň 4ky sa pýta „A na čom Wi-Fičíte?“ 03 - Modified: 2023-07-10 11:40:42 - Feat.: - Title: Mobilný operátor 4ka získa prístup do 4G siete Orange na najbližšie 3 roky 04 - Modified: 2023-07-10 09:13:51 - Feat.: - Title: ĽudiaĽuďom.sk a mobilný operátor 4ka prichádzajú s novou citlivou kampaňou 05 - Modified: 2023-05-31 11:44:23 - Feat.: - Title: Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 01:05