Spoločnosť Home Credit prichádza s novou televíznou kampaňou na podporu Flexibilnej pôžičky. Kreatívny koncept a scenár si Home Credit vypracoval vo vlastnej réžii, pričom spolupracoval s produkčnou agentúrou Gate 78.
„Nová kampaň na Flexibilnú pôžičku má hneď niekoľko „prvýkrát“. Okrem toho, že sme ju pripravili vo vlastnej réžii, prvý raz v histórii oslovujeme prostredníctvom televízneho spotu nových a zároveň aj súčasných klientov. Prvýkrát tiež komunikujeme takýmto spôsobom našu mobilnú aplikáciu,“ približuje Michal Fila, hovorca Home Creditu pre Slovensko a Českú republiku.Hlavnými postavami televízneho spotu sú, podľa jeho slov, bežní ľudia, ktorí sa objavujú v rôznych životných situáciách: mladý pár pri plánovaní spoločného bývania, rodina cestujúca autom do zasnežených hôr, mladá žena starajúca sa o domácnosť.
Nová kampaň na Flexibilnú pôžičku začne 3. novembra 2021 na slovenských programoch Markízy Group a potrvá takmer do Vianoc. V týchto dňoch sa ich česká verzia už objavuje na českých televíznych kanáloch Prima Group, Barrandov Group a staniciach Atmedia.