StoryEditor

Zoom sa mení. Vo verzii zadarmo už testuje reklamy

12.11.2021, 16:15
Autor:
hrnhrn
Používateľom sa reklama zobrazuje až potom, ako bol hovor ukončený. 

Platforma Zoom chce začať zarábať aj na svojej free verzii. Využívanie videohovorov či online konferencií zaznamenalo s nástupom pandémie veľký rozmach a prinieslo Zoomu veľkú popularitu. Tú chce teraz spoločnosť využiť a začať zarábať aj na verzii, ktorá je dostupná používateľom zadarmo. Začala v nej preto testovať zobrazovanie reklám. 

Nástup pandémie na jar 2020 presunul väčšinu komunikácie do onlinu a videohovory začali využívať stovky miliónov ľudí. Zoom sa zaradil medzi najpoužívanejšie platformy, pričom okrem bezplatnej verzie ponúka aj platenú prémiovú verziu, v ktorej môžu používatelia využívať neobmedzenú dĺžku hovoru a ďalšie funkcie, ktoré nie sú vo verzii zadarmo dostupné. 

Zavedenie reklám do free verzie momentálne Zoom testuje a pre inzerentov je v tejto fáze zadarmo. Používateľom sa reklama – zatiaľ len vo forme banneru – zobrazuje až potom, ako bol hovor ukončený. 

Zoom

01 - Modified: 2020-12-21 07:10:28 - Feat.: - Title: Videohovory cez Zoom budú cez sviatky časovo neobmedzené 02 - Modified: 2020-09-01 07:50:50 - Feat.: - Title: Tržby spoločnosti Zoom sa zvýšili o 355 percent
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 21:45