Platforma Zoom chce začať zarábať aj na svojej free verzii. Využívanie videohovorov či online konferencií zaznamenalo s nástupom pandémie veľký rozmach a prinieslo Zoomu veľkú popularitu. Tú chce teraz spoločnosť využiť a začať zarábať aj na verzii, ktorá je dostupná používateľom zadarmo. Začala v nej preto testovať zobrazovanie reklám.
Nástup pandémie na jar 2020 presunul väčšinu komunikácie do onlinu a videohovory začali využívať stovky miliónov ľudí. Zoom sa zaradil medzi najpoužívanejšie platformy, pričom okrem bezplatnej verzie ponúka aj platenú prémiovú verziu, v ktorej môžu používatelia využívať neobmedzenú dĺžku hovoru a ďalšie funkcie, ktoré nie sú vo verzii zadarmo dostupné.
Zavedenie reklám do free verzie momentálne Zoom testuje a pre inzerentov je v tejto fáze zadarmo. Používateľom sa reklama – zatiaľ len vo forme banneru – zobrazuje až potom, ako bol hovor ukončený.