Prinášame vám prehľad prác, ktoré získali na Hodnotení Stratégií najvyšší počet bodov vo svojich kategóriách. Najúspešnejšou agentúrou októbrového kola sa stala MUW Saatchi & Saatchi.
Backstage Hodnotenia opísali Tomáš Baník a Roman Rajtár.
Kategória: Film – televízna reklama
SORRY, Mr. LEVI
Úlohou agentúry bolo upozorniť na aktuálnu tému festivalu Ekotopfilm. Na prvý pohľad optimistický retro dokument obsahuje prekvapivú pointu a silný odkaz. Sorry, Mr. Levi. Vy ste vymysleli džínsy, my konzum.
Klient: Ekotopfilm – Envirofilm
Agentúra: EFFE Bratislava
Creative director: Katarína Noskajová
Art director: Denisa Pajkošová, Zuzana Sedlák Pompová
Strategy director: –
Copywriter: Katarína Noskajová, Lenka Janotková
Account manager: Zuzana Kováčiková
Kategória: Film – online film a video
Hodina deťom s jedným rodičom
Hodina deťom dlhé roky podporovala deti z detských domovov. Teraz prichádza s kampaňou na pomoc pre rodiny s jedným rodičom. V spote pripomínajúcom krátky film o otcovi, ktorý vychováva svoju dc...
Zostáva vám 85% na dočítanie.