Práce od 21 agentúr sa bude v tomto roku uchádzať o ocenenia v súťaži efektívnych reklám EFFIE AWARDS 2021. Porota na čele s predsedom Branislavom Brzulom zo spoločnosti Lidl Slovenská republika bude hodnotiť 31 prác, najviac ich je v kategórii Dobročinný marketing (9) a Small Budget (7).
Medzi prácami, ktoré sa uchádzajú o kovy, je napríklad práca, ktorá bodovala na tohtoročnom Zlatom klinci - Bejby Blue od THIS IS LOCCO pre Tatrabanku, Bratislava sa ráta od agentúry Slovak&Friends pre Magistrát hlavného mesta Bratislavy, Tankujte Inaq od Wiktor Leo Burnett pre Škoda Auto Slovensko či Kraj sveta od Socialists. Zoznam všetkých prihlásených prác je nasledovný:
Už 10. decembra spoznáme najefektívnejšie reklamné práce uplynulého roka. Organizátor EFFIE AWARDS Slovakia 2021, ktorým je Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS) predstavil porotu tohto ročníka. Aj v tomto roku zasadne porota prvého kola, ktorá rozhodne o shortlistoch, porota druhého kola odovzdá ocenenia. Obom porotám predsedá marketingový riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika Branislav Brzula.
Spolu tak o najefektívnejších prácach bude rozhodovať 40 odborníkov - zástupcov reklamných, mediálnych agentúr a prieskumných agentúr ako aj zadávateľov reklamy.