Medzinárodná súťaž Epica Awards, ktorá oceňuje kreativitu v reklame, je unikátna tým, že namiesto špecialistov z reklamných agentúr tvoria porotu redaktori z vyše dvesto tematických webov a magazínov, ktoré vychádzajú v rôznych krajinách.
Medzinárodná porota v tomto ročníku hodnotila 3184 prihlášok zo 64 krajín. Slovenské agentúry poslali do súťaže dokopy 56 prihlášok, pričom šesť sa dostalo na shortlist a z nich dnes večer tri získali ocenenia.
Kreatívny tím z MADE BY VACULIK za svoj Hit roka '73 pre Zlatý Bažant získal striebro v kategórii Alkoholické nápoje. S touto prácou sa dostal na shortlist aj v kategórii Humor, kde však nomináciu nepremenil na ocenenie.
Agentúra Kreatívna dvojica premenila z dvoch shortlistov za prácu Bad Luck Brian promuje neviditeľné strojčeky pre klienta Ortodoncia Klostermann na ocenenie jeden. Bronzovú Epicu získala v kategórii PR .
Shortlist na bronzové ocenenie premenila aj práca agentúry dotcom advertising Let's Play pre Slovnaft. Ocenenie získala v kategórii Native Advertising.
Agentúry si pripisujú body za shortlisty a ocenenia do budúceho ročníka Agentúry roka. Za striebro získali 400 bodov, za bronz 200 bodov a za shortlist, ktorý nebol premenený na kov, 85 bodov.