Prvé digitálne ocenenie na Slovensku Digital PIE sa bude vyhlasovať budúci rok už šiestykrát. Momentálne je spustená registrácia, agentúry môžu prihlásiť svoje práce do konca januára. Ak to stihnú do 14. januára, organizátori ponúkajú výhodnejšie prihlasovacie fee.
„Sme veľmi zvedaví a tešíme sa na práce, ktoré sa prihlásia do ďalšieho ročníka Digital PIE. Posledný rok nebol jednoduchý v žiadnej sfére, čo malo samozrejme prirodzený dopad aj na digitálny marketing. Agentúry sa museli vysporiadať s novými výzvami a prichádzať s o to kreatívnejšími nápadmi a riešeniami. Osobne sa veľmi teším na výber tohtoročných prác,“, vyjadril sa k aktuálnemu ročníku Digital PIE prezident ADMA, Peter Šurín.
Ocenenie Digital PIE hodnotí prihlásené práce v troch základných kategóriách - performance (výkon kampane), idea (originalita myšlienky) a execution (celkové spracovanie), prvé písmena slov tvoria základ názvu PIE. Projekty môžu súťažiť v jednej, dvoch alebo všetkých troch kategóriách naraz a počet prác, prihlásených do jednotlivých kategórií od jedného prihlasovateľa, nie je obmedzený.
„Posledné dva roky ukázali, že bez digitálu sa dnes marketingové a komunikačné kampane už ani nerobia. Nástroje digitálneho marketingu sa stali prirodzenou súčasťou každej významnej marketingovej komunikácie – veď všetci v branži vidíme, že aj vďaka nim sa stali kampane oveľa efektívnejšie a kreatívnejšie. Pomaly ale isto sa tu vytvára širší priestor aj pre iné marketingové agentúry, nielen tie digitálne, aby ukázali branži svoje nové komunikačné projekty. A my v Digital PIE sa na všetky úprimne tešíme“, vyjadril sa Palo Hapák, partner TheMarketers.biz.
Slávnostný galavečer a odovzdávania ocenení Digital PIE sa bude konať 11. marca.