Stratégie v spolupráci s Asociáciou digitálnych marketingových agentúr pripravili projekt Digitálne rady, v ktorom budú odborníci z digitálnych agentúr hovoriť o aktuálnych témach marketingu v online.
V prvom diele sme sa venovali aktuálnej téme, týkajúcej sa Facebooku. Odborníkov sme sa pýtali, aké ponaučenie nám vyplýva po zavedení Facebook Prieskumníka. Hovoriť o zmene, ktorá otriasla Facebookom, budú Stano Várady, Andrej Salner a Tomáš Gregor.
Stano Várady z agentúry SCR Interactive hovorí o tom, že „Facebook nám ukázal, respektíve pripomenul tri veci. Byť viac nevyspytateľný a viac radikálny v zmenách oproti konkurenčným platformám. Po druhé, že netreba všetko stavať iba na Facebooku a po tretie je potrebné stavať na kvalitnom contente...“
Podľa Andreja Salnera z Pizza SEO ak „chceme postaviť časť marketingu na Facebooku, tak musíme rátať s tým, že je to platený kanál. To znamená, že nie je možné na Facebooku dlhodobo dosahovať nejaké marketingové ciele bez toho, že by sme mu platili...“
Šéf agentúry Digiline Tomáš Gregor má v tom úplne jasno: „ Ponaučenie, ktoré sa dá z Facebooku zobrať, je, že sa treba poobzerať dookola a prerozdeliť peniaze do iných kanálov...“
Pozrite si celé video: