Talianska módna značka Diesel predstavila novú reklamu Keep the World Flawed. Pokračuje ňou v kampani o nedokonalostiach, ktorú začala komunikovať minulú jeseň spotom Go With the Flaw.
Spot začína tým, ako chlapec nespokojný so svojimi ušami podstúpi plasickú operáciu a nájde si partnerku, ktorá má upravený nos. Ich vzťah sa postupne vyvíja, až spot prechádza na pôrodnú sálu, kde rodičia uvidia svoje dieťa s nepreoperovanými nedokonalosťami svojich rodičov. Spot končí slovami: „Nedostatky vždy vyhrajú.“
Diesel sa týmito reklamami snaží spraviť revolúciu v tom, aby neboli v reklame ukazované len dokonalé postavy a modelky. Chce ukázať, že aj v nedokonalostiach je krása.
Prvý spot s touto myšlienkou vyšiel vlani. Hlavnou postavou je slepý režisér, ktorý si do svojho filmu nevyberá dokonalé, nablýskané celebrity, ale pehavých spotených ľudí.
Po voľbách amerického prezidenta sa Diesel minulý rok okamžite vyjadril k niektorým názorom Trumpa. V reklame naráža na nesúhlas s plánom prezidenta postaviť múr rozdeľujúci Mexiko a Spojené štáty a podporuje homosexuálov.