Toyota Slovensko sa pripája k celosvetovej iniciatíve a so začiatkom tohtoročných Olympijských hier nasadzuje imidžovú kampaň. Ide o jednotnú komunikáciu Toyoty v 39 krajinách sveta a jej cieľom je prezentovať novú víziu značky.
Komunikačná iniciatíva s názvom „Start Your Impossible“ posunie značku z pozície výrobcu automobilov smerom k poskytovateľovi inovatívnych riešení, ktoré umožnia mobilitu a slobodu pohybu pre všetkých.
Svoju celosvetovú imidžovú kampaň uvádzajú v 39 krajinách a robia tak pri príležitosti tohtoročného vrcholového športového podujatia v juhokórejskom Pchjongčchangu. Načasovanie nie je náhodné. Automobilka Toyota je totiž už 8 rokov celosvetovým partnerom Olympijských a Paralympijských hier pre oblasť mobility.
Ústredným nositeľom príbehu kampane, ktorý prepája línie ľudských príbehov a nových technologických riešení, je 120-sekundový videospot „Anthem - Mobilty For All“, ktorý vznikal v 5 krajinách sveta vrátane Českej republiky. Je určený na globálne nasadenie v televíznom vysielaní a online komunikáciu a pre najväčšie trhy bolo vytvorených až 17 národných mutácií s lokálnymi športovcami.
Toyota Slovensko nasadzuje so začiatkom XXIII. Zimných olympijských hier Pchjongčchangu 9. februára adaptované TV formáty prepojené primárne na olympijské spravodajstvo na RTVS. Ide o 60- a 30-sekundové TV spoty a tiež 10-sekundové formáty sponzoringu relácií.
Mix televíznej komunikácie dopĺňa aj o TV Markíza a TV JOJ. TV spoty budú presahovať aj do online prostredia v podobe expandovateľných videobannerov (mVideo) na vybraných portáloch. V priebehu februára sa komunikácia rozšíri aj o printové tituly OOH nosiče v Bratislave a Košiciach.