Novým klientom, ktorý pribudol k Zlatému Bažantu sa pochválila na svojom facebookovom profile agentúra Wiktor Leo Burnett. Vyhrala tender pivnej značky Corgoň. Agentúra novinku odkomunikovala vizuálom: „Nechodí sa iba na jedno."
Tendra sa zúčastnili tri agentúry vrátane Wiktor Leo Burnett. WLB nahradí agentúru SCR, ktorá kreatívne zastrešovala značku od roku 2014. Nová agentúra, okrem ATL imidžovej kampane, preberá aj zodpovednosť za BTL materiály a správu Facebooku.
Wiktor Leo Burnett sa zároveň stará o komunikáciu Zlatého Bažanta. Najvýraznejší je launch piva Zlatý Bažant 73.
„Tender prekonal naše očakávania. Špeciálne som rád, že o víťaznej agentúre sme mohli rozhodnúť bezprostredne po prezentáciách konceptov. Spĺňal všetky naše požiadavky - od strategického pozadia, pochopenia značky a briefu až po kreatívnu ideu. V neposlednom rade zavážili aj dobré skúsenosti s Wiktor Leo Burnett pri značke Zlatý Bažant,“ hovorí Peter Nikodem, Brand manager pre značku Corgoň.