Spolupráca s novými klientmi sa začne od marca.
Spoločnosť Italmarket Slovakia vypísala začiatkom tohto januára výberové konanie pre digitálnu komunikáciu dvoch produktov, ktoré distribuuje: Johnnie Walker a Captain Morgan. Do tendra pozvali tri agentúry, z ktorých si vybrali riešenie agentúry Core4. Ako uviedla Barbara Ježová, Marketing Director spoločnosti Italmarket Slovakia: „Agentúru Core4 sme si vybrali, pretože priniesla zaujímavú stratégiu pre sociálne siete a načrtla viacero pekných spôsobov, ako navrhovanú komunikáciu značiek prepojiť s offline svetom a dostať ju tak bližšie k spotrebiteľom.“
Starostlivosť o komunikáciu oboch značiek v online prostredí preberie agentúra od marca.
Značky z tohto segmentu v našom portfóliu momentálne chýbali, preto máme obrovskú radosť, že túto „medzeru“ zaplnia rovno jednotky na trhu vo svojich kategóriách, povedala Ivana Pacoňová, Creative Director, Core4.
Spoločnosť Core4 nastavovala v minulosti digitálnu stratégiu aj značkám Fernet Stock a Amundsen. Stojí tiež za úspešnou kampaňou pre Fernet Stock Grand s názvom Takto si robia selfie dospelí.
01 - Modified: 2023-08-10 10:28:37 - Feat.: - Title: BILLA si v tendri vybrala novú kreatívnu agentúru
02 - Modified: 2023-07-20 13:20:17 - Feat.: - Title: Orange si vybral novú kreatívnu agentúru
03 - Modified: 2023-05-24 06:21:54 - Feat.: - Title: Patagonia hľadá v Európe novú agentúru. Na tender dosiahne len málokto, dôvod je nezvyčajný
04 - Modified: 2023-05-23 12:26:32 - Feat.: - Title: Kreatívu operátora O2 bude naplno rozvíjať agentúra TRIAD
05 - Modified: 2022-11-22 12:23:30 - Feat.: - Title: Petra Novotná zo Slovak Telekom: Ako prebiehal "tender roka" a čo sa v ňom naučila samotná značka?