StoryEditor

Core 4 sa bude starať o digitál značiek Johnnie Walker a Captain Morgan

16.02.2018, 11:52
Autor:
tsts
Spolupráca s novými klientmi sa začne od marca.

Spoločnosť Italmarket Slovakia vypísala začiatkom tohto januára výberové konanie pre digitálnu komunikáciu dvoch produktov, ktoré distribuuje: Johnnie Walker a Captain Morgan. Do tendra pozvali tri agentúry, z ktorých si vybrali riešenie agentúry Core4. Ako uviedla Barbara Ježová, Marketing Director spoločnosti Italmarket Slovakia: „Agentúru Core4 sme si vybrali, pretože priniesla zaujímavú stratégiu pre sociálne siete  a načrtla viacero pekných spôsobov, ako navrhovanú komunikáciu značiek prepojiť s offline svetom a dostať ju tak bližšie k spotrebiteľom.“

Starostlivosť o komunikáciu oboch značiek v online prostredí preberie agentúra od marca.

Značky z tohto segmentu v našom portfóliu momentálne chýbali, preto máme obrovskú radosť, že túto „medzeru“ zaplnia rovno jednotky na trhu vo svojich kategóriách, povedala Ivana Pacoňová, Creative Director, Core4.

Spoločnosť Core4 nastavovala v minulosti digitálnu stratégiu aj značkám Fernet Stock a Amundsen. Stojí tiež za úspešnou kampaňou pre Fernet Stock Grand s názvom Takto si robia selfie dospelí.

01 - Modified: 2025-07-30 09:20:09 - Feat.: - Title: Keď sa spojí energia a kreativita: Slovenské elektrárne si vybrali TRIAD 02 - Modified: 2025-07-18 08:00:52 - Feat.: - Title: Na trhu vládne frustrácia z tendrov. Klienti a agentúry si často nerozumejú 03 - Modified: 2023-08-10 10:28:37 - Feat.: - Title: BILLA si v tendri vybrala novú kreatívnu agentúru
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 13:42