archív
StoryEditor

MullenLowe GGK bude zodpovedať za kreatívu značky Icopal

18.02.2018, 16:09
Autor:
tsts
Nový koncept komunikácie uvidíme v najbližších mesiacoch.

Agentúra MullenLowe GGK sa stala dodávateľom reklamných a marketingových služieb pre značku Icopal, ktorá je svetovým lídrom v oblasti ochrany budov od základov až po strechu. Cez národnú sieť distribučných firiem ponúka svojim zákazníkom kompletný sortiment stavebných a strešných materiálov a technický servis.
 „Našim cieľom je byť „customer friendly“, spoľahlivým a preferovaným dodávateľom v oblasti striech hydroizolácii, a to proaktívnym a priateľským prístupom. Naše základné heslo pri budovaní obchodu je jednoduchosť – spoľahlivosť– flexibilita. Chceme, aby komunikácia a kreatívny koncept odrážali naše hodnoty a celkové smerovanie,“ povedal marketingový manažér značky Bramac a Icopal, Marcel Modranský.

MullenLowe GGK bude mať na starosti nové smerovanie, celkový vizuálny a kreatívny koncept, ktorý bude počas roka súčasťou online a BTL komunikácie. Nový koncept bude komunikovaný v najbližších mesiacoch.

 

01 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 02 - Modified: 2023-11-09 18:44:51 - Feat.: - Title: BILLA prichádza s novou kampaňou. Vyzýva Slovákov, aby neskrývali svoje kvality 03 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 04 - Modified: 2023-09-13 06:00:00 - Feat.: - Title: Andrea Jurgošová: Dobrý copywriter sa nevypíše za počítačom, ale tým, že skúša nové veci 05 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 07:03