archív
StoryEditor

MullenLowe GGK bude zodpovedať za kreatívu značky Icopal

18.02.2018, 16:09
Autor:
tsts
Nový koncept komunikácie uvidíme v najbližších mesiacoch.

Agentúra MullenLowe GGK sa stala dodávateľom reklamných a marketingových služieb pre značku Icopal, ktorá je svetovým lídrom v oblasti ochrany budov od základov až po strechu. Cez národnú sieť distribučných firiem ponúka svojim zákazníkom kompletný sortiment stavebných a strešných materiálov a technický servis.
 „Našim cieľom je byť „customer friendly“, spoľahlivým a preferovaným dodávateľom v oblasti striech hydroizolácii, a to proaktívnym a priateľským prístupom. Naše základné heslo pri budovaní obchodu je jednoduchosť – spoľahlivosť– flexibilita. Chceme, aby komunikácia a kreatívny koncept odrážali naše hodnoty a celkové smerovanie,“ povedal marketingový manažér značky Bramac a Icopal, Marcel Modranský.

MullenLowe GGK bude mať na starosti nové smerovanie, celkový vizuálny a kreatívny koncept, ktorý bude počas roka súčasťou online a BTL komunikácie. Nový koncept bude komunikovaný v najbližších mesiacoch.

 

01 - Modified: 2025-10-10 10:20:14 - Feat.: - Title: ČSOB novou kampaňou pokračuje v koncepte predstavovania smart sveta ich služieb 02 - Modified: 2025-10-08 09:42:18 - Feat.: - Title: Peter Ižo: Najväčší trend Zlatého klinca je špičková exekúcia, ale Bubliny odstrelili od zvyšku prác 03 - Modified: 2025-07-30 09:20:09 - Feat.: - Title: Keď sa spojí energia a kreativita: Slovenské elektrárne si vybrali TRIAD 04 - Modified: 2025-07-18 08:00:52 - Feat.: - Title: Na trhu vládne frustrácia z tendrov. Klienti a agentúry si často nerozumejú 05 - Modified: 2025-07-10 12:18:20 - Feat.: - Title: Baumit International si vybral MullenLowe GGK. Slovenská agentúra zabezpečí kreatívu pre 21 krajín
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 14:00