StoryEditor

LOTE 2018: Slovensko na vlne hybridnej televízie a 40 rokov budovania vlastnej značky

26.02.2018, 09:45
Autor:
dbsdbs
Predstavujeme ďalších spíkrov konferencie Living on the Edge 2018.

Predstavujeme ďalších spíkrov konferencie Living on the Edge 2018. Pokryjú témy hybridnej televízie, budovania osobnej značky a dôležitosti marketingových prieskumov. 

Lukáš Hnilička, CEO spoločnosti Hybrid a Štefan Engi, technický manažér nových médií TV Markíza 

Stratégie

Markíza spustila v apríli 2016 HbbTV. Reklamnú časť v spolupráci s Hybrid Company Markíza spustila v decembri 2017. Pripojila sa tak k úspešnému európskemu modelu rozvoja tejto platformy. Čo táto revolúcia priniesla a prinesie televíziám a inzerentom na Slovensku? Na konferencii Living on the Edge 2018 odprezentujú zástupcovia televízie aj firmy, ktorá sa na HbbTV špecializuje. Lukáš Hnilička, Štefan Engi

Hybrid Company sa zameriava na technológiu HbbTV, ktorá prepája televíziu a internet. V regióne CEE je Hybrid inovatívnym lídrom so špecializáciou na marketingové a monetizačné využitie interaktívnej obrazovky. Lukáš Hnilička je považovaný za popredného vizionára vo sfére nových médií. Predtým pôsobil desať rokov ako CTO v televízii Óčko. 

V rámci Markíza Group má na starosti technicko-projektovú časť nových médií Štefan Engi. Markíza ako prvá spustila HbbTV na Slovensku a vďaka tomu sa stala jednotkou aj v tejto oblasti. Okrem najnovšej technológie hybridnej televízie Štefan technicky zabezpečuje projekty voyo.sk, markiza.sk a tvnoviny.sk. Vo voľnom čase píše odborné články pre TouchIT.sk

Norbert Lojko, marketingový konzultant

Stratégie

​Budovanie osobnej značky: Si pripravený na 40 rokov brand buildingu? Uvedomuješ si, že väčšina z nás bude pracovať minimálne 40 rokov? Ak sa chceš odlíšiť od davu, musíš si začať budovať svoju osobnú značku. Máš ciele, stratégiu a plán ako tých 40 rokov prežiješ? Skúsenosť hovorí, že čo na začiatku zanedbáš sa v neskoršom veku nepríjemne vráti a už sa nebude dať zmeniť.

Norbert Lojko od svojich dvadsiatich rokov pracuje v marketingovej brandži. Za 25 rokov marketingovej kariéry prešiel vzostupmi i pádmi a o svoje skúsenosti, ako (ne)budoval svoju osobnú značku, sa rád podelí. Pracoval ako manažér v médiách, mediálnych a reklamných agentúrach, veľkej medzinárodnej korporácii i veľkej domácej firme. Počas svojej kariéry efektívne riadil malé, veľké i veľmi veľké marketingové rozpočty.

Norbert Lojko je skúsený marketér, ktorý verí v zdravý rozum a jednoduché riešenia problémov. Aj keď vždy kladie dôraz na komplexnú znalosť marketingového mixu a kontinuálne budovanie značky. To je aj dôvod, prečo sa stal hrdým členom zoskupenia United brand advisors, ktoré si kladie za cieľ zvyšovať povedomie o nevyhnutnosti budovania značky pre ďalší rozvoj biznisu. Norbert má ešte klasické marketingové vzdelanie. Na The Open University Business School (Milton Keynes, UK) absolvoval MBA so špecializáciou na marketing manažment.

Inšpiráciou pre prednášku na Living on the Edge 2018 „Návrat k značke“ bola ročná intenzívna komunikácia s personalistami a prekvapivé zistenie ako nízko je vnímaná hodnota a dôležitosť marketingu.

Michal Vyšinský a Stanislava Púčková, 2muse

Stratégie

​Načo nám je prieskum značky?! Kto, kedy a prečo vymyslel všetky parametre sledovania značiek a na čo to v realite vlastne komu je?

Michal a Stanka sú prieskumníci srdcom a dušou. V roku 2009 sa rozhodli nenechať sa zomlieť systémom globálneho prieskumného trhu a založili nezávislú agentúru 2muse. V nej rozvíjajú talent ľudí, ktorí radi prichádzajú veciam na koreň a ich ambíciou je koncentrovať v 2muse najlepšie prieskumné mozgy na Slovensku. Potrpia si na kvalitu odvedenej práce a veria tomu, že aj komplikované analytické témy môžu byť jasné a zrozumiteľné. Veď vo finále prieskumy využívame na to, aby sme rozumeli svojej situácii a vedeli sa správne rozhodnúť.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. december 2024 23:55