Stratégie v spolupráci s Asociáciou digitálnych marketingových agentúr pripravili projekt Digitálne rady, v ktorom budú odborníci z digitálnych agentúr hovoriť o aktuálnych témach marketingu v online.
V druhom diele Digitálnych rád na otázku, či sa dá natočiť reklamný spot pre online na iPhone alebo Samsung, odpovedali takto:
Michal Hornický z agentúry PS: Digital hovorí: „Reklamý spot sa dá natočiť na čokoľvek, aj na mobilný telefón, dôležité je však povedať, že pri takomto type nahrávania máme obmedzené možnosti kompozície...“
Marek Didák z Hype si myslí: „Čím kvalitnejšia technika, tým kvalitnejší výstup.“
Vlado Kurek z agentúry TRIAD kladie otázku: „Prečo by to mal niekto robiť, respektíve, prečo si myslíme, že by online video malo byť natočené nejako inak ako každé iné video?“
Pozrite si celé video:
V prvom diele sme sa venovali téme týkajúcej sa Facebooku. Odborníkov sme sa pýtali, aké ponaučenie nám vyplýva po zavedení Facebook Prieskumníka. O zmene, ktorá otriasla Facebookom, hovorili Stano Várady, Andrej Salner a Tomáš Gregor.