Stratégie v spolupráci s Asociáciou digitálnych marketingových agentúr pripravili projekt Digitálne rady, v ktorom budú odborníci z digitálnych agentúr hovoriť o aktuálnych témach marketingu v online.
Prinášame vám tretí diel a rady od odborníkov z ADMA. Otázka znela: Akú vychytávku klienti podceňujú a mala by byť súčasťou ich komunikácie v digitále?
Odpovedali Tomáš Sokol z Ecake: „Momentálne ponúkame reklamu vo Waze navigácii...pre zadávateľov to môže byť zaujímavý formát reklamy,“ a Peter Galko z agentúry Diorama: „Marketéri by mali content marketingu venovať viacej úsilia.“
Peter Šebo z PS:Digital tvrdí: „Klienti nepochopili význam Stories, ktoré sú dnes na Instagrame a ako úplná novinka fungujú aj na Facebooku.“
Pozrite si celé video:
V predchádzajúcom diele sme sa pýtali, či sa dá natočiť reklamný spot pre online na iPhone alebo Samsung. Radili Michal Hornický, Marek Didák a Vlado Kurek.
A v prvom diele Digitálnych rád sme hovorili o tom, aké ponaučenie nám vyplýva po uvedení Facebook Prieskumníka. O zmene hovorili Stano Várady, Andrej Salner a Tomáš Gregor.