EKOTOPFILM/ENVIROFILM je najstarším európskym festivalom filmov o trvalo udržateľnom rozvoji. A keďže prognózy sú naozaj neutešené, myšlienku trvalo udržateľného rozvoja sa agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS s klientom rozhodli komunikovať viac smerom k verejnosti.
„Chceme samotnou kampaňou postupne ovplyvňovať životný štýl ľudí nielen na Slovensku, ale aj po celom svete. To je hlavný dôvod, prečo naše spoty už nie sú o milých zvieratkách a drony neletia nad stáročnými pralesmi. Naša príroda už taká nie je a pokiaľ sa nezmeníme, bude to ešte horšie,“ povedal pre Stratégie o kampani Peter Rajčák, kreatívny riaditeľ agentúry.
„Minulý rok sme ľuďom ukradli krásu prírody, ktorú berú ako samozrejmosť. Tento rok nadväzujeme na túto myšlienku a kradneme krásu v umení,“ dopĺňa Rajčák.
Ťažiskovým formátom kampane je TV spot “Olejové jazero", ktorý vznikol vďaka unikátnej spolupráci s Baletom SND a jeho prvou sólistkou Rominou Kolodziej. Ak máte radi Labutie jazero, pozrite si aj verziu režiséra Jonáša Karáska. Tanec na jazere plnom toxických látok je reflexiou na ekologické katastrofy na Aralskom alebo Karačajskom jazere.
Kampaň bude ďalej pokračovať prostredníctvom OOH, rozhlasu a online formátov. Ďalej agentúra chystá aj event s presahom na sociálne siete.
Takto vyzerá billboard a citylight.
Agentúra informovala o novej kampani na svojej Facebookovej stránke.
VIZITKA KAMPANE
Klient: EKOTOPFILM/ENVIROFILM
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Kreatívny tím: Peter Rajčák, Soňa Podstupková, Denisa Pajkošová, Štefan Hellvis Klučka, Katka Noskajová, Lukáš Pompa, Igor Hrnko
Acocunt Manager: Zuzka Garaiová
Režisér: Jonáš Karásek
Sólistka: Romina Kolodziej
Produkcia: Protos Productions
Hudba: Matúš Široký (na motívy P.I. Čajkovského)