StoryEditor

Minulý rok ukradli krásu prírode, tento rok ju ukradnú umeniu. Nová kampaň EKOTOPFILMU

28.03.2018, 08:33
Autor:
pzpz
O kreatívu sa postarala agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS v spolupráci s režisérom Jonášom Karáskom.

EKOTOPFILM/ENVIROFILM je najstarším európskym festivalom filmov o trvalo udržateľnom rozvoji. A keďže prognózy sú naozaj neutešené, myšlienku trvalo udržateľného rozvoja sa agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS s klientom rozhodli komunikovať viac smerom k verejnosti.

„Chceme samotnou kampaňou postupne ovplyvňovať životný štýl ľudí nielen na Slovensku, ale aj po celom svete. To je hlavný dôvod, prečo naše spoty už nie sú o milých zvieratkách a drony neletia nad stáročnými pralesmi. Naša príroda už taká nie je a pokiaľ sa nezmeníme, bude to ešte horšie,“ povedal pre Stratégie o kampani Peter Rajčák, kreatívny riaditeľ agentúry.

Minulý rok sme ľuďom ukradli krásu prírody, ktorú berú ako samozrejmosť. Tento rok nadväzujeme na túto myšlienku a kradneme krásu v umení,“ dopĺňa Rajčák.

Ťažiskovým formátom kampane je TV spot “Olejové jazero", ktorý vznikol vďaka unikátnej spolupráci s Baletom SND a jeho prvou sólistkou Rominou Kolodziej. Ak máte radi Labutie jazero, pozrite si aj verziu režiséra Jonáša Karáska. Tanec na jazere plnom toxických látok je reflexiou na ekologické katastrofy na Aralskom alebo Karačajskom jazere.   

Kampaň bude ďalej pokračovať prostredníctvom OOH, rozhlasu a online formátov. Ďalej agentúra chystá aj event s presahom na sociálne siete.

Takto vyzerá billboard a citylight. 

Ekotopfilm Ekotopfilm

​Agentúra informovala o novej kampani na svojej Facebookovej stránke. Facebook

VIZITKA KAMPANE

Klient: EKOTOPFILM/ENVIROFILM
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Kreatívny tím: Peter Rajčák, Soňa Podstupková, Denisa Pajkošová, Štefan Hellvis Klučka, Katka Noskajová, Lukáš Pompa, Igor Hrnko
Acocunt Manager: Zuzka Garaiová
Režisér: Jonáš Karásek
Sólistka: Romina Kolodziej
Produkcia: Protos Productions
Hudba: Matúš Široký (na motívy P.I. Čajkovského)

01 - Modified: 2021-03-17 07:32:06 - Feat.: - Title: Kreatívu značky Eurovea preberá MullenLowe GGK 02 - Modified: 2021-03-17 07:23:58 - Feat.: - Title: Liga proti rakovine: Rakovina nemá vlny, je tu stále 03 - Modified: 2021-03-05 10:15:27 - Feat.: - Title: EFFECTIVITY INSIDER: Sme mladá dynamická osemnástka plná ambícií a plánov 04 - Modified: 2021-01-28 14:52:59 - Feat.: - Title: Šéf agentúry Effectivity: Rok 2020 oddeľoval „zrno od pliev“ 05 - Modified: 2021-07-31 16:14:13 - Feat.: - Title: Stratégie vyhlásili Agentúru roka 2020. Rebríčku kraľuje Wiktor Leo Burnett pred TRIADOM a Effectivity
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 09:34