Bekim v seriáli s názvom Bekim má Appetit navštevuje reštaurácie po Slovensku a predstavuje ich prostredníctvom špecifického a originálneho humoru, ktorý srší pozitívnou energiou. Videá sú koncipované tak, aby v prvom rade bavili, nie predávali.
"Ide o dlhodobý koncept komunikácie, ktorá má za úlohu zvýšiť povedomie o portáli Don Appetit. Seriál je poňatý zábavnou formou a je súčasťou komplexnej komunikácie klienta," uvádza Marek Didák, kreatívny riaditeľ agentúry Hype.
V tejto chvíli sú zverejnené dve videá a pozitívny feedback na ne zaznamenali tak klient, ako aj samotný Bekim. Participovanie v tomto gastro seriáli mu celkom vyhovuje a spoluprácu si pochvaľuje, keďže nie je limitovaný nalinajkovaným scenárom. Práve naopak. Agentúra aj klient mu nechali priestor na to, aby bol spontánny a mohol sa predviesť úplne prirodzene.
Pozrite si prvé dve časti seriálu z bratislavskej reštaurácie Moree a trnavských Partizánov, obľúbeného podniku študentov FMK.